جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان خبر داد:

۳ واحد متخلف در اردستان پلمب شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: سه واحد صنفی در اردستان پلمب شده و مغازه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات غذایی به مردم می‌کنند، می‌توانند با رعایت مسائل بهداشتی و بدون تجمع باز باشند.

به گزارش صبح اردستان، محمدرضا باقری نیز در گفت‌وگو یی اظهار داشت: واحدهای صنفی غیر ضرور شهرستان اردستان طبق دستورالعمل ستاد کرونای استان اصفهان باید تا ۱۵ فروردین تعطیل باشد و در این راستا سه اکیپ با جدیت و با گشت‌های مستمر مغازه‌ها را کنترل می‌کنند.

وی افزود: مغازه‌های غیر ضروری که باید بسته باشند حدود ۹۵ درصد رعایت می‌کنند که در این رابطه به افرادی که رعایت نکرده‌اند ۱۰ مورد اخطار کتبی داده شد و در صورت تکرار با دستور مقام قضائی تا آخر بیماری کرونا مغازه آن‌ها پلمب خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان از پلمب سه واحد صنفی خبر داد و گفت: مغازه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات غذایی به مردم می‌کنند، می‌توانند با رعایت مسائل بهداشتی و بدون تجمع باز باشند و مردم نیز در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی و یا در صورت گران‌فروشی موارد را با شماره تماس ۱۲۴ در میان بگذارند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه هر سال در این زمان با افزایش قیمت‌ها روبرو بودیم اما شاهد هستیم که قیمت‌ها افزایشی نداشته و مواد غذایی نیز به وفور در مغازه‌ها وجود دارد و ضمن کنترل موارد بهداشتی موضوع قیمت‌ها نیز توسط گشت‌های مشترک صنعت و معدن کنترل می‌شود.

باقری ضمن اشاره به افزایش قیمت اقلام بهداشتی در شهرستان اردستان تصریح کرد: اقلام بهداشتی به صورت سراسری افزایش داشته است اما با این حال اقلام مورد نظر در داروخانه‌ها و مغازه‌های تجهیزات پزشکی شهرستان اردستان در حد نیاز وجود دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در شهرستان اردستان وجود دارد، افزود: از واحدهای صنفی که با اداره صنعت و معدن همکاری کرده‌اند تقدیر و تشکر به عمل می‌آید و اعلام می‌کنیم جهت رعایت حال خود، خانواده و همشهریان به هشدارهای بهداشتی گوش داده و آن را رعایت کنند.

انتهای پیام / کد خبر32668

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار