پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه سپاه اردستان خبر داد:

۲۰۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی توسط سپاه اردستان توزیع شد

فرمانده سپاه اردستان گفت: سپاه اردستان در موضوع پیشگیری از ویروس کرونا و خانواده‌های نیازمندی بیش از دو هزار بسته معیشتی و بهداشتی را تحویل داده است.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با اردستان سلام، اظهار داشت: نیروهای بسیجی همچون کادر درمانی و مسئولان قرارگاه کرونا در شهرستان اردستان در خط مقدم این ویروس ناشناخته قرار دارند و هر کجا که حضور بسیج نیاز باشد مقتدرانه آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

وی افزود: بسیجیان شهرستان اردستان در تمامی صحنه ها و صحنه‌هایی که اعلام نیاز می‌شود و فراخوان می‌کنیم همچون موضوعات آموزشی، رزمایش، انتخابات، فرهنگی و در حال حاضر هم پیشگیری و مقابله با کرونا حضوری پرقدرت دارند که جای تقدیر و تشکر است.

فرمانده سپاه اردستان گفت: در آخرین ماموریتی که برای بسیج در نظر گرفته اند تعداد ۳۰ گروه دو نفره در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد به منظور اجرای طرح خانه به خانه سازماندهی شده‌اند و با حضور درب منازل همشهریان ضمن بیماریابی آن‌ها را به مراکز درمانی معرفی خواهند کرد.

وی ضمن اشاره به توزیع اقلام بهداشتی توسط بسیجیان اردستانی ابراز داشت: در این طرح بسته‌های سلامتی که توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با هماهنگی مشاور ارشد استانداری و نماینده وی در این شهرستان آماده شده است توسط بسیجیان به همشهریان تحویل می‌شود.

ابراهیمی بیان کرد: موضوع غربالگری توسط بسیج برای مرحله دوم آغاز شده که همین موضوع طرح خانه به خانه است و ضمن بیماریابی پرسشنامه‌های غربالگری را هم تکمیل می‌کنند و بر همین اساس و با تلاش‌های صورت گرفته شهرستان اردستان رتبه اول استان اصفهان را در موضوع غربالگری کسب کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان اردستان ضمن اشاره به شناسایی خانوارهای بی‌بضاعت تاکید کرد: سپاه اردستان در موضوع پیشگیری از ویروس کرونا و خانواده‌های نیازمندی که در این راستا شناسایی شدند بیش از دو هزار بسته معیشتی و بهداشتی را تهیه و تحویل این خانوارها کرده است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان اردستان و همکاری شهردار این شهرستان یک پزشک عمومی معتمد سپاه به منظور ویزیت شهروندان در خیریه درمانی فاطمه‌الزهراء مستقر شده است و تا زمانی که شهروندانی که نیاز دارند در این مرکز حضور دارد.

انتهای پیام / کد خبر32680

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار