پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره بهزیستی اردستان:

ملاقات و مرخصی در مراکز سالمندان اردستان متوقف شد

رئیس بهزیستی اردستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و حساسیتی که بر روی مراکز بهزیستی مخصوصا مراکز سالمند وجود داشت تمامی بازدیدها، مرخصی‌ها و دیدارها را متوقف و مراقبت کامل از این مراکز انجام می‌شود.

به گزارش صبح اردستان، محمدعلی مطلب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اردستان سلام، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و حساسیتی که بر روی مراکز بهزیستی مخصوصا مراکز سالمند وجود داشت تمامی بازدیدها، مرخصی‌ها و دیدارها را متوقف و مراقبت کامل از این  مراکز انجام می‌شود.

وی افزود: در مراکز سالمندان بهزیستی شهرستان اردستان تاکنون مشکلی در خصوص ابتلا به بیماری کرونا مشاهده نشده است و مراقبت‌ها نسبت به قبل بیشتر و ضمن ضد عفونی مراکز، رفت و آمدها به صفر کاهش پیدا کرده تا شاهد این نوع بیماری در اینگونه مراکز نباشیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان گفت: طبق دستورالعمل‌های ستاد کرونا کارمندان بهزیستی نیز به صورت یک سوم بر سر خدمت خود حاضر می‌شوند و ضمن ضدعفونی در چند نوبت، لوازم بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

وی ضمن اشاره به توزیع اقلام بهداشتی میان مددجویان اردستانی ابراز داشت: با همکاری یکی از مددجویان مقدار ۲۵۰ مورد ماسک دوخته و در اختیار مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان اردستان قرار گرفته که این مورد همراه با مواد ضد عفونی و شوینده در دو نوبت بین مددجویان توزیع شده است.

مطلب‌زاده ضمن اشاره به ثبت نام شهروندان اردستانی در سایت غربالگری تاکید کرد: به منظور همکاری با ستاد کرونا و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان پرسنل این اداره در خصوص تماس با همشهریان و ثبت پرسشنامه‌ها بیش از یک هزار نفر را در این سامانه ثبت نام کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان تصریح کرد: این اداره بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر مددجو در حوزه توانبخشی معلولان و ۳۰۰ نفر در حوزه زنان بی‌سرپرست دارد که در مدت شیوع بیماری کرونا مستمری‌های خود را دریافت و در پرداخت‌ها مشکلی نبوده  و برای معلولان شدید و خیلی شدید نیز مبالغ ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان از طرف دولت به آن‌ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کمک خیران به مراکزشبانه‌روزی بهزیستی شهرستان اردستان انجام شده، افزود: توسط خیری مبالغی به جهت تهیه وسائل بهداشتی و ضد عفونی به این مراکز تحویل شد و توسط بنیاد مستضعفان نیز به جهت همکاری با بهزیستی مبالغی به جهت کمک به مراکز شبانه روزی به ازای هر نفر مبلغ ۳۰ هزار تومان برای تهیه وسائل بهداشتی و ضد عفونی پرداخت شده است.

انتهای پیام / کد خبر32698

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار