جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

حوزه های گردشگری بهترین مسیر پیشرفت اقتصادی در اردستان است

فرماندار اردستان گفت: توجه به حوزه های گردشگری بهترین پتانسیل در شهرستان اردستان برای پیشرفت اقتصادی است.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تأملی شامگاه سه شنبه در جلسه بزرگداشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری اردستان اظهار داشت: شوراهای اسلامی دوره پنجم و دولت فعلی در آخرین سال مسئولیت خود قرار دارند که بر این اساس در یک موقعیت مشابه قرار دارند.

وی افزود: گفتمان و پیگیری‌ها باید نسبت به سه سال گذشته متفاوت باشد چرا که فرصتی برای خیلی کارها نیست و چون سال نتیجه گرفتن است همه به سمتی حرکت کنید تا مردم در سال آخر نتایج سالهای گذشته شما را لمس کنند.

فرماندار اردستان گفت: مهمترین نهادی که می‌تواند بیشترین رضایتمندی را در سطح جامعه و نگاه مردم ایجاد کند نهاد شوراها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هستند و این موضوع از مجموعه وظایفی است که بر عهده آنهاست.

وی ابراز داشت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت شهرستان اردستان بر اساس سرشماری‌ها در شهرها ساکن هستند که باید اقدام‌هایی که انجام می‌دهیم در منظر مردم بیشتر دیده شود و همچنین تأثیر گذار باشد.

فعالیت و عملکرد شوراها بیشتر از مسئولان دیگر در معرض دید عموم قرار دارد

تأملی بیان کرد: فعالیت و عملکرد شوراها بیشتر از مسئولان دیگر در معرض دید عموم قرار دارد که بر این اساس باید هر کاری که انجام می‌شود بر اساس ضریب بالا انجام شود.

فرماندار اردستان تاکید کرد: تمام ارکان شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس واقعیت‌هایی که می‌دانستید وارد شوراها شده اید که باید با تمام توان کار کنید.

وی با بیان اینکه وضعیت مالی برای کار عمرانی شوراها و شهرداری‌ها خوب نیست، تصریح کرد: بهترین کار فعالیت فرهنگی است که در شهرستان اردستان ۱۰۰ برابر نسبت به کارهای عمرانی تأثیرگذاری دارد و باید با ورود به لایه‌های اجتماع از این شاخص‌ها استفاده کرد.

تأملی خطاب به شوراها و شهرداری‌های اردستان افزود: از هر حوزه‌ای که می‌دانید بستر آن مناسب است و امکان دارد فعالیتی را انجام دهید همچون محله‌ها و مردم کمک بخواهید تا در کارهایتان موفق شوید.

حوزه‌های گردشگری بهترین پتانسیل در شهرستان اردستان است

فرماندار اردستان با بیان اینکه حوزه‌های گردشگری بهترین پتانسیل در شهرستان اردستان است و باید بتوانیم از آن استفاده کافی را ببریم، افزود: بهترین امکانات در حال حاضر در روستاها استفاده شده اما مردمی که باید از آن استفاده کنند وجود ندارند.

وی بیان داشت: فرمانداری دو مسئولیت نظارتی و حمایتی را نسبت به شهرداری‌ها و شوراها دارد که در کل این سال‌ها در اردستان دولت در موضوع نظارتی بر شوراها خوب عمل نکرده است.

تأملی تصریح کرد: آمار اشتغال اردستان امروز نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است و بیشترین موافقت اصولی را نسبت به ۱۰ سال گذشته داشته ایم که با صحبتی که با مردم انجام بشود می‌توانید شهرستان را در فعالیت‌های پیش رو برای توسعه کمک کنید.

انتهای پیام / کد خبر32760

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار