جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره اردستان:

سیکل ترکیبی زواره برای سومین سال «نشان سبز» دریافت کرد

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره اردستان گفت:نیروگاه سیکل ترکیبی زواره توانسته برای سومین بار متوالی از سوی محیط زیست نشان صنعت سبز را دریافت کند و این به منزله این است که هیچگونه آلایندگی ندارد.

به گزارش صبح اردستان، مهرداد بهادرانی ظهر چهارشنبه در بایدید فرماندار اردستان که بمناسبت روز کارگر از سیکل ترکیبی زواره داشتند اظهار داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی زواره توانسته برای سومین بار متوالی از سوی محیط زیست نشان صنعت سبز را دریافت کند و این به منزله این است که این کارخانه هیچگونه آلایندگی زیست محیطی ندارد.

وی افزود: یکی دیگر از کارهای خوبی که این نیروگاه با همکاری جمیع پرسنل توانسته انجام دهد مصرف ۱۸۸ هزار متر مکعب آب در سال ۹۳ را در حال حاضر به ۹۵ هزار متر مکعب کاهش دهد که با این اقدام ۵۰ درصد در مصرف آب کاهش وجود داشته است.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره اردستان گفت: هیچ صنعتی نمی‌تواند به طور کامل بگوید که با محیط زیست کاری ندارد و نیروگاه سیکل ترکیبی زواره هم از این موضوع خارج نیست که بعضا هر سه ماه به صورت سرزده بازرسی‌ها از محیط زیست شهرستان اردستان و کشور انجام می‌شود که تاکنون آلایندگی که برای این کارخانه ثبت شده از سایر واحدها پائین‌تر از شاخص‌ها و استانداردهای موجود بوده که این نیز یکی از خصوصیات برتری این نیروگاه است.

وی ابراز داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی شهر زواره موجب شده تا سطح ولتاژ برق منطقه شهرستان اردستان را افزایش داده و مجموعه‌ها و کارخانه‌هایی که می‌خواهند جدید احداث شده و فعالیتی داشته باشند بتوانند به راحتی مجوز دریافت برق را داشته باشند.

بهادرانی بیان کرد: در این نیروگاه بیش از ۱۵۰ نفر به شکل مستقیم مشغول به کار هستند و تعداد زیادی هم به شکل غیر مستقیم مشغول هستند که این آمار خوبی برای ماندن خانواده‌ها در منطقه است تا از شهرستان اردستان مهاجرت نکنند.

انتهای پیام / کد خبر32765

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار