پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

عملیات‌ اجرایی آسفالت باند دوم جاده زواره به اردستان آغاز شد

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت باند دوم جاده زواره به اردستان آغاز شد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبادی نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده زواره به اردستان اظهار داشت: به یُمن میلاد مسعود امام حسن مجتبی(ع) عملیات اجرایی روکش آسفالت باند دوم‌ جاده زواره به اردستان آغاز شد.

وی ضمن اشاره به پیگیری های صورت گرفته از نهادها و مسئولان مختلف در طول یک سال گذشته افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده از سال گذشته عملیات روکش آسفالت باند دوم جاده زواره به اردستان به طول پنج کیلومتر آغاز شد.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه گفت: هزینه اجرای این طرح بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری بوده که در مجموع قطعه اول این طرح با هزینه زیر سازی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال است.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های این جاده ابراز داشت: ضخامت آسفالت شش سانتی متر خواهد بود که تا شهرک صنعتی زواره ادامه داشته و پنج کیلومتر مابقی جاده با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در حال زیرسازی است و امیدواریم‌ تا پایان سال جاری کل جاده به بهره‌برداری برسد.

طباطبائی‌نژاد ضمن اشاره به ۲۴ کیلومتر باقیمانده باند دوم جاده اردستان به اصفهان گفت: قرار داد اجرای این طرح ۲۸ ماهه است که از خرداد ۱۳۹۷ آغاز شده در حال حاضر ۱۳ کیلومتر آن زیر سازی و جهت آسفالت تحویل شده است.

وی ضمن اشاره به زمان بهره‌برداری از جاده اصفهان به اردستان افزود: عملیات زیرسازی ۱۱ کیلومتر باقبمانده جاده اصفهان به اردستان در حال اجرا است و پیش بینی می شود تا مهرماه سال جاری به اتمام برسد و امسال شاهد افتتاح این طرح باشیم.

انتهای پیام / کد خبر32775

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار