پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده سپاه اردستان:

۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان اردستانی توزیع شد

فرمانده سپاه اردستان گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه توسط قرارگاه مواسات شهرستان اردستان توزیع شد.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ مهدی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردستان، ضمن اشاره به اجرایی شدن مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در شهرستان اردستان اظهار داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک‌ مومنانه به نیازمدان و افراد آسیب‌پذیر جامعه ستادی به نام قرارگاه مواسات در اردستان ایجاد شد.

وی ضمن اشاره به شناسایی افراد مورد هدف افزود: شناسایی افراد با ثبت نام در سامانه مهر کریمانه انجام شده که با همکاری امام جمعه و دبیری سپاه اردستان بوده که در مرحله اول یک هزار بسته معیشتی توزیع شده و امروز مرحله دوم آن را شاهد هستیم که در مجموع دو هزار و ۱۰۰ بسته توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان اردستان ضمن اشاره به تهیه بسته حمایتی از سایر نهادها ویژه شهرستان اردستان گفت: تعداد دیگری بسته معیشتی نیز توسط ستاد فرمان حضرت امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان و آستان قدس رضوی تدارک دیده شده که با توجه به مشخص نبودن آمار آن بعدا اطلاع رسانی و توزیع خواهد شد.

وی ابراز داشت: افراد شناسایی شده نیازمندانی هستند که  تحت حمایت هیچکدام از ارگان‌ها همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نبوده و بعضا در زمان بیماری کرونا برای اشتغال خود مشکل داشته‌اند که رانندگان، کارگران و افراد کم درآمد از جمله این افراد هستند.

انتهای پیام / کد خبر32778

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار