پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان:

۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بار هندوانه کشف و ضبط شد

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان گفت: در بازرسی از خودرو کشنده مقدار ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در بار هندوانه به طرز ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر قصد انتقال مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون کشنده بنز نارنجی رنگ توسط سوداگران مرگ از محور ترانزیت اردستان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر اردستان در محل‌های مشخص شده مستقر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در این رابطه کامیون‌کشنده که حامل بار هندوانه بود شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی اردستان متوقف و با هماهنگی مقام قضایی آن را به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در بار هندوانه به طرز ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط و موارد کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تحویل شد و در این عملیات یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضائی برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام / کد خبر32811

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار