شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

احتمال حضور نمایندگان مجلس در هیات ناظر بر تیم مذاکره کننده

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس گفت: این احتمال وجود دارد که یک یا دو نماینده در هیات ناظر بر تیم مذاکره کننده حضور داشته باشند .

bakhsh

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری آریا، احمد بخشایش اردستانی اظهار کرد: قرار نیست مجلس گروهی را برای نظارت بر تیم مذاکره کننده تعیین کند . شاید هیاتی از طریق شورای عالی امنیت ملی تعیین شود تا این هیات بر کار مذاکره کنندگان نظارت داشته باشد .

وی افزود: این احتمال وجود دارد که یک یا دو نماینده در هیات ناظر بر تیم مذاکره کننده حضور داشته باشند . البته همانطور که گفتم تشکیل این هیات تصمیم مجلس یا کمیسیون امنیت ملی نیست.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت امور خارجه نمایندگان کمیسیون امنیت ملی ر ا محرم نمی داند، در حالی که ما به مذاکرات انتقاد منطقی داشتیم و بعد از نتایج مذاکرات ژنو نیز مشخص شد که امتیازات نقد داده ایم و نسیه از هیچ نگرفته ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس تصریح کرد: از این رو احتمالا وزارت امور خارجه به این باور رسیده که شاید در آینده نیز مذاکراتی صورت گیرد لذا برای آنکه حرفی به آنها زده نشود تصمیم گرفته اند هیاتی از طرف شورای عالی امنیت ملی برای نظارت بر مذاکرات تشکیل دهند.

احمد بخشایش اردستانی خاطر نشان کرد: در دوره قبل مسئولیت مذاکرات بر عهده شورای عالی امنیت ملی بود اما در این دوره این مسئولیت بر عهده وزارت امور خارجه گذاشته شده است، لذا تشکیل هیات ناظر بر تیم مذاکره کننده می تواند مفید باشد.

انتهای پیام / کد خبر3289

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار