پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

مجلس یازدهم مجلسی انقلابی لقب گرفته/پیگیری معیشت مردم از اولویت‌ها است

نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم مجلسی انقلابی لقب گرفته است، گفت: پیگیری معیشت مردم از اولویت‌های مجلس یازدهم است.

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در مراسم شهادت حضرت امام صادق(ع) در مسجد امام صادق(ع)اردستان در جمع عزاداران ضمن اشاره به شروع متفاوت مجلس یازدهم نسبت به دیگر دوره‌های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات مجلس یازدهم با وضعیت ویژه کرونا برگزار شد و شروع و افتتاحیه آن نیز با دوره‌های قبل متفاوت بود.

وی ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات و دردهای مردم توسط نمایندگان مجلس یازدهم افزود: چهار هفته از مجلس یازدهم می‌گذرد و امیدواریم منتخبان مردم بتوانند دغدغه‌های مردم را پیگیری کنند و آلام مردم را در موضوع اقتصادی با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کم کنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به برگزاری روند شگل‌گیری کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم گفت: کمیسیون‌های مجلس در حال شکل‌گیری است و هفته آینده به جمع‌بندی خواهد رسید تا لوایح در آن پیگیری شود.

وی ابراز داشت: معارفه‌ای بین وزرا و نمایندگان در مجلس در حال انجام است تا نسبت به قبل دلسوزانه‌تر مشکلات مردم پیگیری شود و با این نکته که این مجلس یک مجلس انقلابی لقب گرفته باید بتوانند قدم مثبتی را برای مردم بردارند.

طباطبایی‌نژاد ضمن اشاره به فرمایش حضرت امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مومنان و شیعیان ما کسانی هستند که در هنگام نماز بر آن مواظبت می‌کنند تا آداب آن را درست انجام دهند، تاکید کرد: معرفت امام صادق(ع) معرفت ابراهیمی است که بعد از امتحانات فراوان توسط خداوند به آن‌ها عطا شده و بر این اساس امام سن و سال ندارد و یک انسان پنج ساله هم می‌تواند امام باشد.

طباطبایی نژاد افزود: امام صادق(ع) فرموده شیعیان کسانی هستند که به برادر مومن خود در گرفتاری‌ها اموالشان را به مواسات می‌گذارند که مردم این جلوه را در موضوع کرونا دیدیم؛ با توجه به موضوع کرونا و همچنین موضوع اقتصادی مردم باید کمک‌های مومنانه خود را به هموطنان ادامه دهیم.

انتهای پیام / کد خبر32914

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار