جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

سینما فرهنگ اردستان از اول تیرماه با ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: سینما فرهنگ اردستان از اول تیرماه با ۵۰ درصد ظرفیت و براساس ضوابطی که ستاد ملی کرونا تایید کرده بازگشایی می شود

به گزارش صبح اردستان، فضل‌الله بصیرت ضمن اشاره به اجرای به برگزاری ویژه برنامه‌های ایام تابستان در اردستان با همکاری نهادهای مختلف اظهار داشت: این اداره با بهره‌گیری از توانایی هنرمندان و با همکاری کانون‌های مساجد و آموزشگاه‌های آزاد هنری، برنامه‌های اوقات فراغت را در این شهرستان اجرا می‌کند.

وی ضمن اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی توسط اداره ارشاد اردستان افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت، مرکز فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان اردستان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فرهنگی و هنری کرده است.

رئیس اداره ارشاد اردستان گفت: برخی از کلاس‌های اوقات فراغت فعالیت خود را شروع کردند که این دوره‌های آموزشی شامل طراحی، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، آواز، تنبک، دف، ستار، سنتور و غیره است که تاکنون با استقبال خوب خانواده‌های هنر دوست روبه‌رو شده است.

بصیرت بیان کرد: سینما فرهنگ اردستان همزمان با بازگشایی تمامی سینماهای کشور  از اول تیرماه با ۵۰ درصد ظرفیت و بر اساس ضوابطی که ستاد ملی کرونا تاییدکرده بازگشایی می‌شود و عمده قوانین برای بازگشایی سینماها درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که نحوه سانس‌بندی، نحوه ورود و خروج تدوین شده است.

وی تصریح کرد: در نحوه پذیرش سینما کسانی که اعضای خانواده هستند در کنار هم می‌نشینند و سایر افراد با فاصله زمانی که می‌خواهند بلیت خریداری می‌کنند و فاصله سانس‌ها نیز بیشتر شده تا ضدعفونی کردن سالن‌ها درست انجام شود و همه با خیال راحت به سینما بیایند.

انتهای پیام / کد خبر32920

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار