جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
کارشناس مسائل سیاسی

قوه قضائیه تحت تاثیر فشارها قرار نمی‌گیرد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با قاطعیتی که از رئیس قوه قضائیه سراغ داریم وی تحت هیچ شرایطی در مبارزه با فسادهای کوچک و بزرگ کوتاه نیامده و مردم همگی از او حمایت قاطع خواهند داشت.

به گزارش صبح اردستان، حسن زارعی در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی یکی از ارکان قدرت به حساب می اید و در واقع حامی حقوق عامه است می تواند احقاق حق مردم را انجام دهد.

وی افزود: هفته قوه قضائیه را باید هرساله گرامی بداریم و شهدای سرچشمه در واقع با خون خودشان انقلاب را بیمه کردند که رهبر انقلاب در این زمینه گفتند بهشتی مظلوم بود مظلوم زیست و مظلوم مرد و او یک ملت برای مردم بود و دشمنان می دانستند چه کسانی را از ما بگیرند که با شهادت او به این هدف خود دست پیدا کردند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: قوه قضائیه هر چه مقتدر تر باشد و هرچقدر بهتر عمل کند و دانه درشت های بیشتری را در فسادهای مالی دستگیر کند اقتدار آن بیشتر خواهد بود و بقیه به فکر فساد نخواهند افتاد؛ یکی از این حرکت های انقلابی، رسیدگی به پرونده معاون اجرایی این قوه بود.

زارعی بیان کرد: این یک مطالبه مردمی است که دستگاه قضا دست عوامل مفسد و فتنه گر را در همه اقشار جامعه کوتاه کند و نباید کار عدالت تحت تاثیر فشارها متوقف شود که همه مردم از قوه قضائیه حمایت می کنند و این بهترین پشتوانه برای قوه قضائیه است.

وی تاکید کرد: همانطور که رئیس قوه قضائیه اعلام کرد که در مبارزه با فساد به هیچ وجه عقب نشینی نمی کنیم می بینیم که واقعا این موضوع به شکل عملی در کشور اجرا می شود و نباید به دلائل مختلفی که احتمالا سد راه قرار گرفته می شوند، این مسیر متوقف شود.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه نباید تنها رسیدگی به فسادهای مالی فقط طبری را پیگیری کند بلکه افراد که بستر را برای جرم و فساد او هم فراهم کرده اند دستگیر و به جرمشان رسیدگی شود.

زارعی افزود: با قاطعیتی که از رئیس قوه قضائیه سراغ داریم وی تحت هیچ شرایطی در مبارزه با فسادهای کوچک و بزرگ کوتاه نیامده و مردم همگی از او حمایت قاطع خواهند داشت.

انتهای پیام / کد خبر32934

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار