پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان:

مراسم شهدای هفتم تیر در اردستان برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اردستان در زمان کوتاه‌تر و با شرایط خاص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع برگزار می شود.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا فرحبخش ظهر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی به منظور برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر در فرمانداری اردستان اظهار داشت: مراسم سی و نهمین سالگرد شهادت شهید بهشتی و اولین نماینده شهید شهرستان اردستان حجت الاسلام سید نوراله طباطبایی نژاد و دو نفر از همشهریان اردستانی به نام‌های حسن بخشایش و محمود تفویضی برگزار می‌شود.

۷۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردستان کشف و ضبط شد

وی افزود: در آستانه هفته قو قضائیه، سربازان گمنام اداره اطلاعات و نیروی انتظامی شهرستان اردستان با هماهنگی اداره کل اطلاعات استان اصفهان موفق شدند یک باند مواد مخدر را در اردستان دستگیر و مقدار ۷۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند که ارزش مواد کشف شده بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اردستان در زمان کوتاه‌تر و با شرایط خاص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع اردستان در تاریخ ششم تیرماه برگزار می‌شود که دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته و وظیفه‌ای را که بر عهده آنان گذاشته شده را انجام دهند.

وی ابراز داشت: سخنران این مراسم با توجه به پیگیری که انجام شده توسط محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام خواهد شد.

مسئولان باید مواظبت کنند که دشمن نفاق خود را اجرایی نکند

حجت الاسلام سید جواد حیدری در ادامه جلسه اظهار داشت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان قصد استحاله نظام جمهوری اسلامی را دارد که مسئولان باید نفاق را گوشزد کنند و مواظبت کنند که دشمنان نفاق خود را قوی‌تر از سال ۱۳۶۰ اجرا خواهند کرد.

وی افزود: با تاسی به راه شهید بهشتی و یارانش می‌توانیم در عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی موفق باشیم و هر راهی به غیر از این به سرانجام نخواهد رسید.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: برنامه‌های مراسم هفتم تیر اردستان امسال باید قطعاً کوتاه باشد و از پخش و اجرای برنامه‌های جانبی دوری شود تا شاهد مبتلا شدن مردم به بیماری کرونا نباشیم.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی هم خاطرات و زندگینامه شهید بهشتی را که مورد غفلت قرار گرفته و هنوز تبیین نشده را در فضای مجازی پخش خواهد کرد تا جوانان هر چه بیشتر با این شخصیت اسلامی بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام / کد خبر32937

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار