جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

خدمات ادارات اردستان فقط به افراد دارای ماسک ارائه می شود

فرماندار اردستان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی خدمات در ادارات شهرستان اردستان فقط به افراد دارای ماسک ارائه می شود.

به گزارش صبح اردستان، حمیدرضا تأملی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا شاهد همکاری بسیاری از واحدهای صنفی، شرکت‌ها، ادارات، کارخانه‌ها و شهروندان اردستانی به منظور شکستن زنجیره انتقال بوده‌ایم و لازم است این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: ادارات دولتی، بانک‌ها و دفاتر پیشخوان دولت نیز ملزم به رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هستند و شبکه بهداشت و درمان به شکل مداوم از این اماکن جهت نظارت بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، سرکشی می‌کنند و هر هفته نتایج بررسی‌های خود را اعلام می‌کند.

فرماندار اردستان گفت: اقشار مختلف مردم شهرستان اردستان به تازگی در پویش «من ماسک می زنم» و با هدف پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع بیماری ویروس کرونا مشارکت کرده اند و از مردم انتظار می‌رود که برای حفظ سلامت خود و اطرافیان به این پویش بپیوندند.

وی ابراز داشت: استفاده از ماسک تأثیر زیادی بر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد از همین‌رو اگر هم افراد جامعه خود را مقید به پوشش ماسک کنند، می‌توان گام مؤثری در مهار این ویروس برداشت که به همین منظور کلیه خدمات در ادارات شهرستان اردستان، بانک‌ها و اماکنی که رفت و آمد زیاد باشد با زدن ماسک ارائه می‌شود.

انتهای پیام / کد خبر32993

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار