جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر آموزش و پرورش اردستان:

ثبت‌نام دانش‌آموزان اردستانی در مدارس خارج از محدوده سکونت ممنوع است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اردستان ضمن اشاره به اجرای طرح سازماندهی معلمان اردستانی در راستای عدالت آموزشی گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان اردستانی در مدارس خارج از محدوده ممنوع است.

به گزارش صبح اردستان، علی‌اصغر مومنیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، ضمن اشاره به تکمیل پروژه خانه معلم فرهنگیان اردستان با مساعدت خیران و پیگیری در تامین اعتبارات اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده پروژه خانه معلم فرهنگیان اردستان تکمیل شده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های خانه معلم فرهنگیان اردستان افزود: خانه معلم فرهنگیان اردستان یک مرکز رفاهی آموزشی است که برای موضوعات آموزشی معلمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین به منظور برگزاری جلسات و آموزش ضمن خدمت معلمان استفاده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان از واگذاری این واحد به بخش خصوصی خبر داد و گفت: قصد داریم به شکل مزایده خانه فرهنگیان را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا بتوانیم موضوع خدمات رفاهی معلمان و همچنین کارمندان دولتی کشوری و لشکری را در این مکان انجام دهیم.

وی ابراز داشت: از یک سال گذشته به منظور تکمیل این پروژ بیش از ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که بودجه آن از محل تملک دارایی و بخشی هم از معاون مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان تامین شده است و بخشی از هزینه را نیز مدیر مجمع خیرین مدرسه سازی استان اصفهان تقبل کردند که برای انجام خدمات بهتر مبلغ ۵۰ میلیون تومان دیگر نیاز است که کمک خیران را نیاز داریم.

مومنیان با اشاره به افتتاح مرکز تحقیقات معلمان شهرستان اردستان و افتتاح آن در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده موزه فیزیک شهرستان اردستان در محل پژوهش سرای آموزش و پرورش این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌هایی به واسطه این بیماری تاکید کرد: محدوده ثبت‌نامی دانش آموزان و همچنین مدارس در اردستان مشخص شده که دانش‌آموزان در محدوده سکونت خود  ثبت‌نام می‌شوند و ثبت‌نام دانش‌آموزان خارج از محدوده سکونت ممنوع است.

وی تصریح کرد: سازماندهی معلمان اردستان با نگاه توسعه عدالت آموزشی در حال انجام است و امسال نسبت به سال گذشته جذب خیلی بیشتری از نیروهای رسمی از اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان را داشتیم و اگر کرونا امسال اجازه بدهد مهر خیلی خوبی را در پیش خواهیم داشت.

مومنیان ضمن اشاره به به آمار و ارقام مربوط به دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید شهرستان اردستان افزود: امسال در اردستان بیش از چهار هزار و ۳۹۰ نفر دانش‌آموز سال جدید تحصیلی را در آغاز می‌کنند که حدود چهارصد نفر از آنان کلاس  اولی خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان با اشاره به موضوع کنکور و اهمیت آن برای دانش‌آموزان گفت: دانش آموزانی که نیاز به موضوعات کمک آموزشی کنکور داشته‌اند با مساعدت فرماندار اردستان برای آن‌ها برنامه‌های خوبی اعم از خرید کتاب و برگزاری کلاس تدارک دیده شده و امیدواریم که اردستان امسال در کنکور در رشته علوم انسانی خبرهای خوبی را داشته باشد.

انتهای پیام / کد خبر33005

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار