شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرنگاری امتداد کار انبیاست

امام جمعه اردستان : کسانی که در کارخبرنگاری فعالیت می کنند اگر رسالت داشته باشند می توان کارشان را امتداد کار انبیا دانست.

به گزارش نگین کویر به نقل از مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اردستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت : کسانی که در کار خبرنگاری فعالیت می کنند اگر رسالت داشته باشند می توان کارشان را امتداد کار انبیا دانست، لذا مسئولیت سنگینی بر دوش آنها قرار دارد.

 

امام جمعه اردستان تاکید کرد : خبرنگاران باید اصل صداقت، امانت و مصلحت را رعایت کنند و از شایعه پراکنی و انتشار مطالبی که ارزش خبری ندارد، بپرهیزند.

 

8437208

 

دهشیری افزود : اصحاب رسانه ضمن رعایت نزاکت و اخلاق حرفه ای باید کاری کنند تا مردم و مسئولین به آنها اعتماد کنند.

 

وی خاطر نشان کرد : خبرنگاران باید با صداقت در گفتار و به دور از هرگونه غرض ورزی مسایل و مشکلات جامعه را همانگونه که هست به تصویر کشیده و ضمن نمایاندن این مشکلات، مسئولین را در رفع آن یاری و کمک کنند.

 

8126285

 

امام جمعه اردستان تصریح داشت : خبرنگاران به عنوان ابزار های توانمند توسعه جوامع بشری می توانند با هدایت مردم به سمت حقایق و درستی ها، زمینه ساز پیشرفت در هر کشوری باشند و این نشان دهنده جایگاه ویژه خبرنگاران در جهان امروز است.

 

در پایان این مراسم از هفت خبرنگار فعال شهرستان اردستان آقایان کریمی ، حمید رضا عباسپور ، علی دهقانان ، وحید عصارزاده ، عامری نیا ، عسکری و خانم قاسمی با اهدا لوح تقدیر شد.

انتهای پیام / کد خبر331

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار