جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

کمپ ملی بازی‌های ساحلی در اردستان راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان اردستان گفت: راه‌اندازی یک کمپ ملی بازی‌های ساحلی برای منطقه کویری اردستان پیشنهاد شده است که کارهای کارشناسی آن در حال انجام است.

به گزارش صبح اردستان، حمیدرضا تاملی در جلسه بررسی موضوعات و مشکلات هیئت فوتبال شهرستان اردستان اظهار داشت:  امروز دولت در بخش ورزش سهم خود را در ایجاد زیربناها مخصوصاً در موضوع فوتبال ادا کرده است و در حال حاضر سرانه ورزشی در شهرستان اردستان بالای سه متر است که در استان رتبه اول را دارد.

وی افزود: شهرستان اردستان در چند سال گذشته در حوزه فوتبال یک اتفاق کاملاً جهشی را در این بخش شاهد بوده‌ایم و موضوع بهره‌برداری از زمین چمن طبیعی شهر اردستان و همچنین ایجاد زمین چمن‌های مصنوعی روستایی که هر کدام از آن  قبلا جزء مطالبات جدی بوده به ثمر نشسته است.

فرماندارشهرستان اردستان گفت: هیئت‌ها یک نوع سمن غیردولتی هستند و هر فردی که نگاهش به ورزش تفریحی است و سلامتی می‌خواهد و دنبال کسب رتبه است باید هزینه آن را پرداخت کند و کاری که باید در بخش دولتی انجام شود شکل گرفته است.

وی ضمن ابراز تأسف از عدم استفاده از امکانات ورزشی ابراز داشت: مطالبات در حوزه ورزشی زیاد است اما بعد از افتتاح کسی از آن استقبال نمی‌کند و سالن‌های ورزشی زیادی داریم که در روستاها بلا استفاده مانده است و کسی از آن استفاده درستی نمی‌کند.

تاملی بیان کرد:  شهرداری‌ها اگر به فکر نشاط اجتماعی مردم هستند باید در حوزه ورزش ورود پیدا کنند آن هم ورود جدی و در بعضی جاها خود شهرداری‌ها اسپانسر تیم‌های ورزشی هم هستند و شهرداری اردستان هم در یک اقدام مثبت یک مجموعه ورزشی با مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کرده‌اند که واقعاً یک اقدام مثبتی بود و جای تشکر دارد.

فرماندار اردستان تاکید کرد: شهرستان اردستان بزرگترین تولیدکننده گوشت سفید در استان اصفهان است و اگر منطقه بخواهد می‌تواند که اسپانسر تیم‌های ورزشی شود و هیئت فوتبال ما در سال فقط ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که می‌توانند به راحتی آن را تامین کنند.

وی تصریح کرد: شهرستان اردستان در حوزه ورزش امکانات خیلی خوبی دارد که در حال حاضر دارای دو استخر شنا و همچنین بالای ۲۰ خانه ورزش در روستاها در سال گذشته تجهیزشده است و دولت سهم خود را از این بابت گذاشته است و مابقی آن به خود ورزشکاران و مردم و علاقمندان بر می‌گردد که باید در این راستا تلاش کنند.

تاملی ضمن اشاره به عدم وحدت در حوزه ورزش اردستان گفت: در شهرستان اردستان نگاه‌ها در خصوص ورزش یکی نیست و تا زمانی که این مشکل برطرف نشود و در فرایند توسعه که یکی از آن‌ها ورزش است تعامل صورت نگیرد نمی‌توانیم در این حوزه موفق شویم.

فرماندار اردستان افزود: در موضوع نگهداری‌ها و مکان‌های ورزش در شهرستان اردستان مشکل وجود دارد و زمین چمن طبیعی اردستان که یک پروژه پرریسک بود سرانجام به بهره‌برداری رسید اما در حد توان اداره ورزش و جوانان نیست که آن را نگهداری کند و باید بخش خصوصی یا شهرداری و هیئت فوتبال این مجموعه اداره شود.

وی بیان کرد: راه‌اندازی یک کمپ ملی بازی‌های ساحلی برای منطقه کویری اردستان پیشنهاد شده است که کارهای کارشناسی آهن در حال انجام است و پیشنهاد می‌کنیم که اردستان برای مسابقات ملی و استانی در هر سطح آمادگی دارد تا با برگزاری آن موضوع نشاط اجتماعی هم به شهرستان برگردد.

انتهای پیام / کد خبر33175

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار