پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی اردستان:

کشفیات مواد مخدر در اردستان ۷۴ درصد افزایش داشته است

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت:در شش ماهه امسال نسبت به شش ماهه مشابه سال گذشته کشفیات انواع مواد مخدر با رشد ۷۴ درصدی همراه بوده است.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای عرصه امنیت نیروی انتظامی و مدافع حرم را گرامی داشته و به ۱۶ شهید، سه جانباز و سه آزاده نیروی انتظامی اردستان درود می فرستیم.

وی افزود: شعار هفته ناجا پلیس هوشمند، امنیت پایدار نامگذاری شده بود که امروز در آخرین روز آن قرار داریم و پلیس هوشمند به این معنا است که اقدامات پلیس بصورت هوشمندانه و با نصب تجهیزات انجام می شود که نمونه آن نصب دورین هوشمند البسه است که از تمام ماموریت های پلیسی فیلمبرداری کرده و بصورت آنلاین آن را مشاهده می کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: امنیت پایدار بدین معنا است که اگرپلیس در ماموریت های خود از تجهیزات هوشمند و همچنین مشارکت مردم استفاده نماید شاهد امنیت پایدار در جامعه خواهیم بود.

وی همچنین در خصوص عملکرد نیروی انتظامی شهرستان اردستان ابراز داشت: در شش ماهه امسال نسبت به شش ماهه مشابه سال گذشته کشفیات انواع مواد مخدر با رشد ۷۴ درصدی همراه بوده و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر  ۲۳۳ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ هاشمی زاده بیان کرد: دستگیری معتادین در شهرستان اردستان را با ۴۸ درصد افزایش داشته ایم و توقیف خودروهای حمل مواد مخدربا ۱۰ درصد افزایش و کشفیات سوخت را با ۷۷ درصدی افزایش داشته است و کشف جرائم فضای مجازی نیز افزایش ۱۴ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تاکید کرد: با تلاش همکارانمان در پلیس راهور و پلیس راه تصادفات جرحی درون شهری کاهش ۹ درصدی داشته و تصادفات فوتی برون شهری کاهش ۱۳ درصدی را شاهد بوده ایم.

وی تصریح کرد: تماس هایی که با ۱۱۰ انجام شده چهار هزار و ۸۷ مورد بوده و تماسهای عملیاتی که پلیس نیروی عملیاتی آن در صحنه حاضر شده دو هزار و ۶۳۷ مورد بوده و از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش شش درصدی سرقتها را داشته ایم.

سرهنگ هاشمی زاده گفت: این نیرو در موضوع کارهای عمرانی ناجا پروژه ساختمان فرماندهی انتظامی شهر زواره را داشته که پیشرفت ۵۰ درصدی داشته و پروژه ساخت پاسگاه روستای شهرآب با پیشرفت۴۰ درصدی همراه بوده و تکمیل سالن تیراندازی شهید درفشی و تکمیل ساختمان آشپزخانه شهید ربیعی را داشته که این دو پروژه آخر با حضور خانواده این شهیدان افتتاح شده است.

انتهای پیام / کد خبر33328

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار