پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده یک اردستان:

استکبارستیزی؛ محوریت برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اردستان است

فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اردستان گفت: استکبارستیزی؛ در صدر محوریت برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اردستان قرار دارد.

به گزارش صبح اردستان، سرگرد پاسدار محسن قمی به مناسبت هفته دانش آموزی در نشست خبری اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی هر ساله از هفتم تا ۱۳ آبان و روز هشتم آبان که سالروز شهید محمد حسین فهمیده است به نام روز بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

وی افزود: امسال شعار هفته بسیج دانش‌آموزی بنام نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم نامگذاری شده است که در این هفته بسیج شهید فهمیده یک اردستان با برنامه‌ریزی در جلسه پشتیانی که با حضور آموزش و پرورش برگزار شد ۲۰ عنوان برنامه را اجرا خواهد کرد.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده یک اردستان گفت: بیشترین برنامه‌ها بصورت شهرستانی بوده و مسئولان و دانش‌آموزان هم در آن حضور خواهند داشت که با غبارروی گلزار شهدا و شهدای دانش‌آموز و فرهنگی آغاز خواهد شد و برنامه‌هایی همچون حضور دانش آموزان به صورت محدود در نماز جمعه، اجرای صبحگاه مشترک دانش‌آموزی در روز هشتم آبان ماه که روز بسیج دانش‌آموزی است در محل ناحیه مقاومت بسیج، دیدار با امام جمعه و دیدار با خانواده شهداء و آئین زنگ استکبار ستیزی انجام خواهد شد.

سرگرد قمی بیان کرد: هیئت دانش‌آموزی هم که برنامه‌های تربیتی را در دستور کار قرار دارد، برنامه‌ای را با بنیاد مهدویت در محل این بنیاد انجام خواهد داد و یک اردوی زیارتی هم برای دانش‌آموزان طرح شهید بهنام محمدی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده یک اردستان تاکید کرد: پویش هشتگ نوجوان پلاس یکی دیگر از برنامه‌هایی است که توسط نوجوانان و دانش‌آموزان در قالب کلیپ‌های چند دقیقه‌ای با موضوع سبک زندگی نوجوان ایرانی در قالب مجری‌گری، نماهنگ و گویندگی آماده خواهند کرد و همچنین برنامه بعدی با نام پویش هشتگ دنیای بدون آمریکا انجام خواهد شد که دانش‌آموزان در قالب کلیپ و مصاحبه با مردم و دانش‌آموزان آن را آماده خواهند کرد.

انتهای پیام / کد خبر33332

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار