جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

فتنه دشمن در موضوع بنزین با هوشیاری مردم و مسئولان خنثی شد

امام جمعه اردستان گفت: موضوع فتنه دشمن در خصوص بنزین و آشوب کشیدن کشور با هوشیاری مسئولان و مردم خنثی شد.

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مهمانان خارجی بسیار مهم بود که در خصوص جامعیت اسلامی و موضوع وحدت بود و مسئله مهمتر اینکه همه را به صبر، عدالت و اخلاق پیامبر سفارش کردند.

وی افزود: در آستانه هشتم آبان روز شهید فهمیده قرار داریم و فردا روز نوجوان نامگذاری شده که امام خمینی(ره) در وصف آن مطالبی را فرمودند و باید الگوی نوجوانان و جوانان ما باشد هر چند به جهت وجود کرونا جوانان را در جمع خود کم داریم.

امام جمعه اردستان گفت: موضوعی خاصی که در هفته بسیج دانش‌آموزی اتفاق افتاده که می‌توان به تبعید حضرت امام و روز استکبارستیزی اشاره کرد که باید این قشر دانش آموز را دریابیم آنانی که در زمان جنگ ۳۶ هزار نفرشان به شهادت رسیدند.

وی ابراز داشت: ادامه مذاکرات برجام در حال برگزاری است که امیدوایم باعث مجد و عظمت ایران شود هرچند دشمنان دشمنی خود را برای تخریب کشور و نظام ادامه می‌دهند و موضوع قطعی کارت‌های بنزین که با حمله سایبری میخواستند کشور را به آشوب بکشاند که با هوشیاری مردم و مسئولین این فتنه هم خاموش شد.

حجت‌الاسلام دهشیری بیان کرد: با فروکش کردن تاب و تب کرونایی و اینکه بیشتر مردم واکسن تزریق کرده‌اند که از همه می‌خواهیم موضوع واکسن را جدی بگیرند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: میراث فرهنگی نباید فقط اسم مسجد جامع را یدک بکشد و باید موضوع نظافت سرویس‌های بهداشتی و حفاظت از مسجد هرچه بیشتر کوشا باشند و در استحکام و تبلیغات مسجد باید اقدام شود گه دستگاه‌ها باید در استان و کشور پای کار بیایند.

گفتنی است سرگرد محسن قمی فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اردستان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی به عنوان سخنران قبل از خطبه ها در سخنانی اظهار داشت: شهید فهمیده، نوجوانی است که به همه دنیا فهماند که چگونه می‌توان در سن ۱۳ سالگی ره صد ساله را طی ‌و نشان و مدال رهبریت را دریافت کرد و این شهید گرانقدر الگوی تمام عیار تمام نوجوانان ایرانی است.

وی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که اعتقادات و باورهای دینی مردم باعث ایستادگی آنها شده است، بنابراین تمام هجمه‌ها به این باورها است که به همین منظور سرلوحه فعالیت های هفته بسیج دانش آموزی اردستان استکبار ستیزی خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر33343

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار