جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

راه‌های اردستان وضعیت خوبی ندارد

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌های شهرستان اردستان هرچقدر ترمیم می‌شود بازهم خراب است و اردستان در مورد راه‌ها وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد امشب در جلسه تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان اردستان اظهار داشت: مسئولیت در نظام اسلامی به معنی ارباب و رعیتی نیست و به معنای ولی نعمتی است و در قرآن هم پیامبر خدا اینگونه ترسیم شده که رسولی برای شما آمد که از جنس شماست و از خصوصیات مسئولیت داشتن یعنی با مردم بودن و از جنس مردم بودن است.

وی افزود: مسئول کسی باید باشد که در میان مردم زندگی کند و با مردم باشد همان گونه که حضرت علی(ع) این گونه بودند و از ابتدای انقلاب همین بوده که با توجه به ترورها محافظ و ماشین های آن چنانی گذاشتند که این اشتباه است و مسئولینی هستند که سختی‌ها را نمی‌چشند و درک نمی‌کنند که این خوب نیست.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت سخت است اما خدمت به مردم یک نعمت بزرگ الهی است و باید مسئول پاسخگو باشیم و اگر کسی از ما درخواست داشت حتی المقدور کار او را راه بیاندازیم.

وی ابراز داشت: ما در شهرستان اردستان اولویت‌هایی داریم و فرماندار نماینده عالی دولت است که مرجع رسیدگی همه موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فرماندار است و موضوع اشتغال را به فرماندار سابق گفتم که همراهی کنند و در این موضوع وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

طباطبایی نژاد بیان کرد: در این چند سال شش درصد رشد کار داشته‌ایم و از موضوع نیاز در اشتغال عبور کرده‌ایم و برای این موضوع پنج گام را تعریف کردیم که گام اول همراهی خود کارگاه‌های تولیدی است و افتخار را داریم که در استان که ۲۳ درصد تعدیل داشته‌اند و در اردستان تعدیل صفر بوده است.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توسعه و تکمیل گام‌های بعدی و سپس راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل شده باید در دستور کار باشد که فرماندار جدید آن را پیگیری کند و سپس راه‌اندازی کارگاه‌ها و کارخانجات جدید است.

وی تصریح کرد: کرونا بعضی از چرخه‌های آموزشی و فرهنگی و مسائل اجتماعی را کند کرد و دشمن هم همین موضوعات را هدف قرار داده است که باید موضوعات در دست بررسی قرار گیرد و مسائل حجاب و عفاف توسط دشمن مورد هدف قرار گرفته اما بحرانی نیست اما باید این توجه را داشت.

وی افزود: راه‌های شهرستان اردستان هرچقدر ترمیم می‌شود باز هم خراب است و اردستان در خصوص وضعیت راه وضعیت خوبی ندارد و بعد از آن آبرسانی سیار است که دامپروری و کشاورزان این موضوع برایشان بسیار مهم است.

انتهای پیام / کد خبر33520

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار