پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

دختران اردستانی مکانی برای تفریح ندارند

فرماندار شهرستان اردستان گفت: دختران اردستانی مکانی برای تفریح ندارند که باید در شهرستان مکانهایی را برای نمونه در نظر بگیریم.

به گزارش صبح اردستان، سید محمد هادی احمدی طباء در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات خوبی را آموزش و پرورش اردستان در سال گذشته داشته که جای تقدیر و تشکر دارد اما مقدماتی را فراهم کنید تا تعداد ۹ نفر دانش‌آموز از روستای نهوج برای آزمون نهایی به شهرستان اردستان نیایند و در همان مکان آزمون از آن‌ها گرفته شود.

وی افزود: برنامه جوانی جمعیت را در سال آینده برنامه‌ریزی کنید تا دانش‌آموزان در این حوزه حتما ساعتی را تدریس کنند و این موضوع را پیگیری می‌کنم و با توجه به اینکه شهرستان اردستان نیاز به جمعیت دارد باید این ساعت تدریس انجام شود و دلیل ندارد در کلاسی که باید سبک زندگی درس داده شود بخواهیم درس دیگری را تدریس کنیم.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: دانش‌آموزان در خصوص کلاس قرآن برنامه‌ریزی شود تا در این حوزه پیشرفت داشته باشند و از ظرفیت کارشناسان این حوزه هم استفاده کنید و موضوع دیگری که مد نظر است اینکه موضوع تفریح اختصاصی برای دختران وجود ندارد که با توجه به جلسات  اندیشه‌ورزان جوان به نتیجه رسیدیم تا در شهرستان اردستان مکان‌های اختصاصی برای آنان در نظر گرفته شود که در اردستان مدرسه ارشاد بسیار خوب بوده و در تابستان می‌توان از این فضا به عنوان نمونه استفاده شود.

وی ابراز داشت: آموزش و پرورش می‌تواند در حوزه فرهنگی که خوب کار کرده و برنامه اعتکاف و اردوها را داشته است می‌توانند برنامه‌های اختصاصی خود را گسترش دهند و برنامه‌های ویژه دانش‌آموز داشته باشید و مثلا با توجه به دهه محرم هیئت‌های دانش‌آموزی را راه‌اندازی کند تا در مساجد شرکت کنند و مسجد نباید خالی شود و با فضاسازی و فرهنگ‌سازی دانش‌آموز جذب مسجد خواهد شد.خبرنگار حمید فرخی

انتهای پیام / کد خبر33609

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار