یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه موقت اردستان:

مسئولان اردستان موضوع نان را پیگیری کنند

امام جمعه موقت اردستان گفت: مشکل نان در اردستان هنوز وجود دارد و مردم ساعات طولانی باید در صف نان بایستند که باید مسئولان فکری به ساعت پخت نان بکنند.

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: سیاست رژیم اسرائیل همیشه جنگ و خونریزی بوده و اقدام فلسطینیان هم در این چند روز بی‌سابقه بوده و این رژیم جعلی به خودکشی مردم ادامه می‌دهند و با غصب زمین‌ها و خانه مردم ادعا دارند که به دنبال زمین اجداد و آباء خود هستیم و همگی غاصب هستند چه نظامی و چه شخصی و فلسطینیان با برنامه‌ریزی ضربه خوبی را با اسرائیل زدند و رژیم مطلق غاصب اسرائیل است.

وی افزود: حماسه فلسطین یک پیام داشت و آن این که افرادی می‌خواستند شرایط را با اسرائیل عادی‌سازی جلوه دهند متوجه شدند که روی آن نمی‌توان شرط بندی کرد و پا عقب کشیدند و عده‌ای آنان را مظلوم جلوه می‌دهند و برایشان دلسوزی می‌کنند و این حرف‌ها یادآور جنگ‌های صدر اسلام است که جای تاسف دارد.

امام جمعه موقت اردستان گفت: سخنان رهبر انقلاب اسلامی در جمع فارغ‌التحصیلی افسران سپاه قابل تامل بود و آن اینکه اسرائیلی که روزی بزرگترین قدرت نظامی را داشته در مقابل بیداری ملت فلسطین حرفی را برای گفتن ندارند هرچند همه رسانه‌های سیاسی را در اختیار دارد و با این عملیاتی که فلسطینیان طراحی کردند آن‌ها متوجه نشدند.

وی ابراز داشت: مظلوم‌نمایی صهیونیستی با توجه به جنایتی که می‌کنند قابل توجه است و باید تاوان غصب کردن سرزمین دیگری را بپردازند و هوشیار باشیم که گول رسانه‌های معاند را نخوریم و روزی حضرت علی علیه السلام قلعه یهودیان را فتح کرد و امروز هم مقاومت این کار را خواهد کرد.

صابری بیان کرد: بانک‌ها چرا به هشدار مراجع توجه ندارند و به تذکر ربوی رهبر انقلاب در خصوص بانک‌ها توجه نمی‌کنند و با دیرکردهای کلان برای مردم سنگ اندازی می‌کنند و شرط می‌گذارند.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به اینکه چراغ انتخابات آغاز شده است، تاکید کرد: برگزاری جلسات به مشارکت انتخابات کمک می‌کند اما از تخریب چهره‌های مختلف بپرهیزید و با دعوت نخبگان برنامه ارائه دهید و برنامه و وعده‌ای ندهید که فردا روزی بدهکار شوید و افراد و احزاب سیاسی فرد مورد نظر را از طرف خود معرفی کنند و نماینده مردم نباشند چرا که مردم خودشان تصمیم می‌گیرند.

صابری تصریح کرد: جوانان شهرستان اردستان اخیر رتبه‌های ورزشی خوبی را کسب کردند و مسئولان به خواسته آن‌ها توجه داشته باشند و در ادارات از نیروهای جوان استفاده شود و سعی کنید جوانان را جذب کنید و مورد دیگر اینکه مشکل نان در اردستان هنوز وجود دارد و مردم ساعات طولانی باید در صف نان بایستند که باید مسئولان فکری به ساعت پخت نان بکنند و کیفیت آرد خوب نیست و مردم ناراضی هستند و مسئولان هم خدمت می‌کنند اما بعضا یک نفر کوتاهی می‌کند و همه را زیر سوال می‌برد.

انتهای پیام/

حمید فرخی

انتهای پیام / کد خبر33681

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار