دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

وحدت و همگرایی در انتخابات باعث کوتاهی دست دشمن می شود

امام جمعه اردستان گفت:امید است وحدت و همگرایی رشد کند تا دشمن هم دست و دندان طمعش از ایران جدا شود .

حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان گفت: دین اسلام در خصوص اقشار مختلف مردم برنامه دارد و در خصوص سالمندان هم سبک زندگی را ترسیم کرده است. در قرآن هم داستان‌هایی در این خصوص بیان شده است که احترام سالمند باید مورد توجه قرار گیرد و در مکتب اسلام در جنگ‌ها هم برنامه انسانی دارد و احترام سالمندان را حتی در جنگ‌ها لازم دانسته است.

وی با اشاره به اینکه روز هفتم ذی‌الحجه شهادت امام محمد باقرعلیه السلام است که به دست حاکمان وقت به شهادت رسید، افزود: مسلمانان از فیض دعاهای عرفه هم غافل نشوند و اگر سنت قربانی داشتند مستمندان را فراموش نکنند. در این زمینه کشتارگاه و دامپزشکی هم به‌صورت رایگان با همکاری کمیته امداد در خدمت مردم خواهند بود.

امام جمعه اردستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: لازم است تخریب و توهین همانطور که رهبر انقلاب اسلامی گفتند نباشد و امید است وحدت و همگرایی رشد کند تا دشمن هم دست و دندان طمعش از ایران جدا شود و از این شش نفر هر که رئیس جمهور شد مورد احترام همگان است. باید مناظره‌ها را دید و تصمیم خوب گرفت تا هشتم تیر آنچه خیر است برای کشور انجام شود و رئیس جمهوری روی کار بیاید که خادم ملت باشد.

حجت‌الاسلام دهشیری تاکید کرد: هجوم وحشیانه صهیونست‌ها به اردوگاه آورگان ادامه دارد تا جایی که صدای همه حتی آمریکا درآمد؛ هرچند آمریکا دروغ می‌گوید و اگر راست می‌گوید به اسرائیل سلاح ندهد، البته این اتفاق‌ها موجب نابودی اسرائیل خواهد شد.

امام جمعه با اشاره به هفته کشاورزی و برپایی میز خدمت در نماز جمعه افزود: کشاورزان شهرستان اردستان تاکنون بیش از هفت هزار تن گندم تحویل سیلوها داده‌اند و در بخش‌های دیگر هم تولیدات خوبی را داشته‌اند و همجنین با توجه به فصل تابستان مردم باید در خصوص مصرف آب دقت کنند تا دچار کمبود آب در شهرستان نشویم.

حمید فرخی

انتهای پیام/

انتهای پیام / کد خبر33954

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار