شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

تبریک هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی توسط فرماندار اردستان

به گزارش صبح اردستان،  

فرماندار اردستان در پیامی هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
دوران دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی ، رشادت ، ایثار و شهادت در راه دفاع از کیان اسلام و ایران است. در هشت سال دفاع مقدس ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران با اهدای جان و سلامتی خودشان ، امنیت ، آزادی ، سلامتی و پیشرفت ایران اسلامی و اقتدار در عرصه بین المللی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
بار دیگر ماه مهر از راه رسید و تقارن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهّد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند.
آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.
اینجانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید وگرامیداشت یاد و خاطر امام عظیم الشان(ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،خانواده معظم شهدا،آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثار گران رشید و عموم مردم ولایتمدار شهرستان اردستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم سلامتی و سعادت مسئلت می نمایم.
سید محمد هادی احمدی طبا
فرماندار شهرستان اردستان

انتهای پیام/

انتهای پیام / کد خبر33982

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار