جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

مس‍‍‍‍‍ئولان استان اصفهان مشکلات مردم منطقه اردستان را رفع کنند

نماینده مردم شهرستان اردستان درمجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه مردم اردستان از مسئولان استان اصفهان رفع مشکلات از جمله اشتغال ومعیشتی است.

bakhshayesh 2

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی “ایرنا” ، احمد بخشایش اردستانی در دیدار با خانواده شهید سرلشکر رضا کریمی در شهر مهاباد، اظهار کرد: مشکلات و شرایط موجود کشور برکسی پوشیده نیست، اما انتظار این است که در این خصوص راهکاری عملی ارائه کنند.

وی افزود: شهرستان اردستان یکی ازمناطق محرومی است که با مشکلات زیادی روبروست که می طلبد تا مسوولان استان اصفهان برای رفع مشکل آنان گام بردارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: شهدا با خدا معامله کرده اند و اجر آنها را خدا می دهد و کسی که می خواهد محبوب القلوب شود باید رابطه اش با خدا را افزایش دهد.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ظرفیت انسانها آن است که قلب شان ترقی کند و در راه تعالی علم ومعرفت به خدا و کمک بندگان خدا تلاش نماید.

همچنین رئیس ستاد منطقه توپخانه اصفهان در این دیدار بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا یک افتخار است که امروز شامل حال ما شده است.

سرهنگ منصورشیرازی نبود یگان ارتش در شهرستان اردستان را یکی از موانع سرکشی منظم به خانواده شهداء ارتش در این شهرستان دانست.

وی شهدا را از افتخارات کشور دانست و افزود: اینکه ما با قدرت در دنیا صحبت می کنیم و وابسته به هیچ قدرت خارجی نیستیم به پشتوانه خون شهداست.

سرهنگ شیرازی تاکید کرد: یک پادگان در استان اصفهان به نام این شهید ارتش نامگذاری شده است.

در این دیدار لوح سپاس سرتیپ ۲ ستاد رضا جهادی ارسی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به خانواده سرلشکر کریمی اهدا شد.

انتهای پیام / کد خبر3491

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار