شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره برداری از ۹ طرح عمرانی خدماتی در اردستان

شهردار اردستان گفت: همزمان با دهه فجر ۹ طرح عمرانی، خدماتی شهرداری اردستان با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

mousavi921015

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران “ایسنا” ، سید هادی موسوی اظهار کرد: طرح روفوژ میانی بلوار مصلی اردستان شامل احداث جعبه‌های گل، سنگ فرش و ایجاد روشنایی با صرف اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: همچنین فاز اول و دوم بلوار دانش آموز شامل نصب جدول، ایجاد روشنایی، سنگ فرش کف، ساخت جوی آب و ایجاد پل‌های ارتباطی با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به پایان رسیده است.

شهردار اردستان با بیان اینکه عملیات اجرای احداث و زیباسازی بلوار دانشجو شامل ایجاد فضای سبز، سنگ فرش، زیباسازی و اصلاح هندسی و ایجاد تاسیسات آبیاری تحت فشار به پایان رسیده است، افزود: هزینه اجرای این طرح بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

موسوی به تملک اراضی، بازگشایی و زیرسازی رینگ غربی شهر اردستان با هدف روان سازی و کاهش حجم ترافیک خیابان اصلی اردستان و هم‌چنین دسترسی راحت‌تر به مسکن مهر و دانشگاه آزاد اشاره کرد و ادامه داد: طول مسیر این طرح حدود ۲۰ هزار متر است که ۳۲۰۰ مترمربع آن خاک‌برداری و خاک‌ریزی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: هزینه اجرای این طرح تا کنون بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که شهرداری جهت آسفالت و تکمیل آن نیازمند کمک‌های استانی است.

شهردار اردستان با بیان اینکه در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح میدان امام حسین(ع) اردستان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح بالغ بر دو میلیارد ریال هزینه شده است.

موسوی به اتمام عملیات درخت‌کاری پارک شادی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال ۱۵۰۰ مترمربع از کوچه‌های شهرک مدرس اردستان آسفالت شده است.

وی به جدول‌گذاری کوچه‌های شهرک‌های مدرس و کاوه به طول ۸۸۰۰ مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: همچنین عملیات ساماندهی، سنگ فرش و احداث سردرب و روشنایی گلزار شهدای محله کبودان و پارک شهدای گمنام با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال به پایان رسیده که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام / کد خبر3984

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار