سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دولتمردان در مقابل یاوه سرایی دشمنان بایستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت مردان ما در مقابل یاوه سرایی دشمنان بایستند و محکم جوابشان را بدهند و مطمئناً اگر این طور باشد موفق خواهند بود ومذاکرات به سرانجام خواهد رسید و تحریم ها برداشته خواهد شد.

22bahman.921121

به گزارش تیم رصد پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، احمد بخشایش اردستانی در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اردستان در میدان نماز با اشاره به به ویژگی های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رهبری و امام، دین در مدیریت جامعه و حضور مردم در صحنه های انقلاب از ویژگی های مهم انقلاب ما است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طبقات را برهم زد گفت: دلیل آن رهبری چون امام بود وامام مرد خدا بود و برای خدا زیست و برای خدا قیام کرد و تنها کسی بود که رو به دنیا نکرد ولی دنیا با تمام قد به ایشان رو کرد.

نماینده مردم شهرستان اردستان درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام به قدرت پشت کرد و قدرت به ایشان روی آورد اظهار داشت:امام علی(ع) می فرمایند تو مراقب آخرتت باش، دنیا ذلیلانه به سوی تو خواهد آمد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام از ابتدای انقلاب تا انتهای انقلاب همواره به مردم تکیه داشت ومردم را مقدم انقلاب می دانست افزود: جانشین امام نیز همین طور است و مقام معظم رهبری فردی است پر ظرفیت و امام هم پرظرفیت بود چون آن ها تاسی به پیامبر و علی مرتضی می کنند.

بخشایش اردستانی با توجه به این‌که امام خمینی(ره) روح بزرگی داشت، بیان کرد: ایشان با ۲ پدیده مبازره کرد، یکی استبداد و دیگری استعمار است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران در ۳ دهه اخیر که امروز در ۳۵ سالگی آن به سر می‌بریم دستاوردهای عظیمی داشته است، خاطرنشان کرد: تثبیت جمهوری اسلامی ایران، ازبین رفتن همین ابر قدرت‌ها نزد مسلمانان و شروع تمدن سازی از جمله آن‌ها است.

نماینده مردم شهرستان اردستان درمجلس شورای اسلامی افزود: دولتمردان ما در مقابل یاوه سرایی دشمنان بایستند و محکم جوابشان را بدهند و مطمئناً اگر این طور باشد موفق خواهند بود مذاکرات به سرانجام خواهد رسید و تحریم ها برداشته خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما امروزه اقتدار داریم و پیشرفت کردیم و رهبر داریم و مشکل مصر این بود که رهبر نداشت ما متحدیم و حرکتمان متحدانه خواهد بود .

بخشایش به تهدیدات آمریکا اشاره و اظهار کرد: اکنون ایران رهبر جبهه مقاومت است و بنابراین آمریکا همواره از روی ترس تهدید می‌کند و تا شما مردم در صحنه هستید هیچ کاری نمی‌تواند انجام بدهد.

وی با بیان این‌که آمریکائی‌ها در گذشته وقتی می‌خواستند حرفی بزنند از شوروی صحبت می‌کردند، خاطرنشان کرد: امروزه در صحبت‌هایشان از ایران حرف می‌زنند و او را تهدید می‌کنند و فکر می‌کنند با این توافقی که صورت گرفته افکار عمومی ایران عوض می‌شود ولی حضور شما دراین راهپیمائی نشان می‌دهد که شما نظام، رهبری و انقلاب را دوست دارید.

انتهای پیام / کد خبر4240

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار