پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

در لحظات سخت باید با مردم صادق بود

نماینده شهرستان اردستان در مجلس با بیان اینکه پیشرفت باید در بستر معنویت باشد، گفت: در لحظات سخت است که توان انسان، صفا و صمیمیت‌ها مشخص می‌شود و در لحظات سخت باید با مردم صادق بود.

dr ahmad bakhshayesh nmsh ard

به گزارش تیم رصد پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، احمد بخشایش اردستانی در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی اردستان، با بیان اینکه انقلاب‌ها در تاریخ به سه دسته انقلاب‌های نرم، حداقلی و حداکثری تقسیم می‌شوند، اظهار کرد: انقلاب نرم مثل فتنه۸۸که قرار بود اجرا شود و در کشورهای آسیای میانه تا حدی اجرا شد و انقلاب‌های حداقلی مثل کودتا.

وی با بیان اینکه از نوع انقلاب‌های حداکثری تنها شش انقلاب در جهان وجود دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از این مدل است و با انقلاب نهادهای جدیدی شکل می‌گیرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس مردم، رهبری، اخلاق و سیاست را سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: از دین نباید به صورت احساسی استفاده کرد و استفاده امام خمینی (ره) از دین به صورت عقلانی بود.

بخشایش اردستانی با بیان اینکه یکی از مشخصات بارز جمهوری اسلامی مردم‌سالاری دینی است، تصریح کرد: انتخابات شوراهای روستاها یکی از نمونه‌های مردم سالاری است.

وی به تصویب افزایش ارزش افزوده از یک درصد به دو درصد اشاره کرد و گفت: از مبلغ دو درصد ارزش افزوده که حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است ۶۰ درصد به شهرداری‌ها زیر ۵۰ هزار نفر و ۲۰ درصد آن به دهیاری‌ها و ۲۰ درصد دیگر به شهرداری‌های شهرهای کلان اختصاص خواهد یافت.

بخشایش اردستانی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های اعضاء شورا باید راستگویی باشد، رفتار اعضای شورا برای مردم الگو است و باید متناسب با شأن فرد باشد. اعضای شورا باید وفاداری و صداقت را در عمل مدنظر قرار دهند، شورا یک فرصت است برای خدمت به مردم و اعضای شورا باید مردم را در جریان کارهای انجام شده قرار دهند.

وی خواستار تشکیل انجمن خیرین در هر روستا شد و گفت: اعضای شورا کمبودهای روستا را بررسی و با دهیار مطرح تا با همکاری بخشداری مشکلات رفع شود.

انتهای پیام / کد خبر4294

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار