جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
محمد علی محلوجی

آبرسانی سیار به ۶۱ روستا در شهرستان اردستان

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان گفت: در سال جدید برای ۶۲ روستا آبرسانی سیار انجام خواهد شد.

abfar ard

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، محمد علی محلوجی در گفتگو با خبرنگار نگین کویر اظهار کرد: با آغاز سال جدید و ایام نوروز بحث آبرسانی سیار به روستاهای شهرستان که دچار کمبود آب شرب هستند در شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان در حال انجام است.

وی افزود: برای سال جدید ۶۱ روستا آبرسانی سیار انجام خواهد شد که از این تعداد ۳۱ روستا تحت پوشش، ۲۰ روستا غیر تحت پوشش و ۱۰ روستا نیز آبرسانی برای شرب و بهداشت در مخازن بتنی تخلیه می شود.

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان اظهار امیدواری کرد: در صورت بارش باران بتوانیم نیاز آبی روستاها را تامین کنیم.

محلوجی تصریح کرد: از تمامی روستاها بویژه روستاهایی که به صورت سیار آبرسانی می شوند درخواست می کنیم با مصرف بهینه آب ما را در تامین آب برای مهمانان، مهاجران و مسافران نوروزی یاری رسانند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان دارای شبکه لوله کشی آب هستند.

رییس اداره آبفار شهرستان اردستان بیان داشت: روستای خرم آباد دهستان همبرات بخش مرکزی اردستان تنها روستای زیر ۲۰ خانوار شهرستان مشکل تامین آب دارد که به صورت سیار برای شرب و بهداشت آنها آبرسانی انجام می شود.

محلوجی تاکید کرد: در بعضی از روستاها با کمبود آب مواجه هستیم که آبرسانی سیار انجام می شود.

وی اظهار کرد: در بعضی از روستاها نیز کیفیت شیمیایی آب و بالا بودن هدایت الکتریکی بصورتی است که تانکرهای فلزی برای استفاده شرب و … نصب شده است.

انتهای پیام / کد خبر4600

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار