پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

یک اردستانی مشاور وزیر نفت شد

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران با صدور حکمی از سوی وزیر نفت به سمت مشاور وزیر نفت منصوب شد.

manoochehri930121

به گزارش تیم رصد پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، غلامرضا منوچهری اردستانی در روزهای پایانی سال گذشته با صدور حکمی از سوی مهندس بیژن نامدار زنگنه به سمت مشاور وزیر نفت منصوب گردید.

 

در حکم یاد شده آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر نفت» منصوب می‌شوید، امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

پیش از این در دهم فروردین ماه سال جاری با انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران (IOEC)، غلامرضا منوچهری اردستانی به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل، راهبری بزرگترین شرکت فراساحلی کشور منصوب شد.

دکتر غلامرضا منوچهری اردستانی متولد ۲۵ مهرماه ۱۳۳۵ در شهر اردستان است.

وی فارغ التحصیل رشته راه و ساختمان از دانشگاه تهران و دارای مدرک دکتری در رشته عمران و محیط زیست از دانشگاه آخن آلمان است.

منوچهری به واسطه مسئولیت‌های سالهای اخیرش بیشتر به عنوان یک مدیر نفتی شناخته می‌شود، اما وی از موسسین شرکت مهندسی آب و فاضلاب بوده و سابقه ای طولانی در این زمینه داشته است.

غلامرضا منوچهری اردستانی در دولت هفتم، نشان دولتی درجه سوم سازندگی را از آن خود کرده است.

 

وی در سال های ۸۰-۸۹ مدیر پروژه فازهای ۸،۷،۶ و عضو هیاًت مدیره و مدیر عامل شرکت پترو پارس و در سال های ۸۹-۹۰ مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت بوده است.

منوچهری اردستانی همچنین مدیرعامل گروه صنعتی سدید و رئیس هیئت مدیره تسدید است.

وزیر نیرو در تاریخ ۲۱ مهرماه ۹۲ طی حکمی دکتر غلامرضا منوچهری اردستانی را به عنوان مشاور وزیر نیرو در امور آبفا منصوب کرد.

انتهای پیام / کد خبر4937

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار