جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

شارژ باتری تلفن همراه در ۳۰ ثانیه

یافتن زمانی برای شارژ گوشی همراه، به ویژه هنگامی که مشغله‌های کاری زیادی دارید، همیشه سخت و طاقت‌فرساست.

Charging-Smartphone930121

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از فارنت، شرکت Store Dot موفق شده راه حلی برای شارژ باتری گوشی در ۳۰ ثانیه بیابد. تکنولوژی بیوزیستی جدید مدعی است روشی یافته که می‌توانید با به کارگیری آن، گوشی خود را در ۳۰ ثانیه یا کمتر شارژ کنید.

البته این بدین معنی نیست که همین فردا شاهد تولید شارژرهایی برپایه این تکنولوژی باشیم و قطعا مدت زمان زیادی برای تولید محصول نهایی، لازم است.

استور دات سه سال آینده را با بودجه‌ای ۶٫۲۵میلیون دلاری صرف تولید و نهایی کردن این تکنولوژی خواهد کرد.

دکتر Doron Myersdorf، مدیرعامل و موسس این شرکت معتقد است این شرکت تا یک‌سال آینده می‌تواند محصول اولیه را برای استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید کند.

ظرف دوسال آینده نیز بر اساس گفته‌های وی، ظرفیت کافی برای شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند برای یک‌روز کامل، تامین خواهد شد.

محصول اولیه فعلی در هفته جاری به نمایش گذاشته خواهد شد. در حال حاضر، این شرکت نانو کریستال‌ها را در تراشه‌های حافظه و سنسور تصویر مورد آزمایش قرار داده است.

این شرکت همچنین طرح‌هایی برای توسعه صفحات نمایش عاری از کادمیوم دارد که می‌توانند جایگزین‌هایی بی‌خطر و غیرسمی باشند.

این شرکت احتمالا از همکاری Eesha Khare، نوجوانی که بورس تحصیلی ۵۰ هزار دلاری از اینتل را در سال گذشته برای ابداع یک سوپر ذخیره‌کننده انرژی که می توانست گوشی را در ۲۰ ثانیه شارژ کند در یافت کرده بود بهره ببرد.

انتهای پیام / کد خبر4953

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار