پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
تحریریه

رفع عطش با خودروی آتش نشانی

در اتفاقی نادر، واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردستان اقدام به آبیاری درختان شهر با خودروی نجات کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، شهر اردستان با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر در مرکز شهرستان قرار دارد که با توجه به پراکندگی روستاهای بخش مرکزی نیازمند برخی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی است.

 

علی ایحال خدمات رسانی به مردم در حوادث آتش سوزی تنها با خودرو های آتش نشانی شهرداری اردستان انجام می‌گیرد که این روزها مشغول آبیاری درختان و گیاهان پارک جنگلی شهر می باشند.

atashneshani930316

با توجه به وقوع حوادث گوناگون در سطح ‌شهر اردستان به دلیل موقعیت خاص و ویژه خود همچون قرار گرفتن در مسیر ترانزیت تهران – بندرعباس، پوشش دادن سه مسیر اصلی اصفهان، کاشان و نایین، وجود آثار تاریخی و فرهنگی و حضور گردشگران داخلی و خارجی و وجود کارخانجات صنعتی، چرا باید به جای استفاده از تانکرهای آبرسانی از خودروی نجات آتش نشانی برای آبیاری درختان استفاده کرد؟

 

حال اینکه مسئولین امر چگونه این خطر را پذیرفته‌اند و ماشینی که هر آن باید آماده باشد و منبع آبش پر باشد تا در حوادثی که یکباره به وقوع می پیوندند امدادرسانی کنند را اجازه داده اند، بلوار آبیاری کند.

atashneshani.930316

یک سئوال، اگر خدای ناکرده خانه، مغازه و یا کارخانه ای دچار حریق شود، این خودرو که آبش را برای آبیاری بلوار تمام می کند چگونه باید به داد مردم برسد؟

 

لیکن در سال های گذشته شاهد حضور خودروهای خالی در آتش سوزی های شهرستان بوده ایم…

 

نگین کویر منتظر پاسخ مسئولین در این خصوص می باشد.

انتهای پیام / کد خبر5867

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار