پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
همزمان با هفته دولت :

افتتاح ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زواره

با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اصفهان و مسئولان شهرستان اردستان ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زواره به بهره برداری رسید.

atash neshani 3

به گزارش نگین کویر ، شهردار زواره در این مراسم اظهار داشت : کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی زواره در ایام الله دهه فجر سال ۸۷ به زمین زده شد و پس از ۵ سال به بهره برداری رسید.

 

وی خاطر نشان کرد : با توجه به وسعت و گستردگی ۶۰۰۰ کیلومتری بخش زواره و دارا بودن بیشترین راه های روستایی در بخش زواره به تجهیزات بیشتری برای خدمت رسانی به مردم نیاز است.

 

atash neshani 1

 

علیرضا شریف زاده با اشاره به خدمت رسانی آتش نشانی به ۱۴۰ روستا و مزرعه در بخش زواره ، تاکید کرد : برای تکمیل تجهیزات آتش نشانی زواره اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال لازم است.

 

atash neshani 2

 

شهردار زواره افزود : با توجه به بازگشایی جاده زواره – شهراب به انارک(مشهد مقدس) تردد در این مسیر افزایش پیدا کرده است.

 

وی بیان داشت : برای خرید درب های آشیانه ساختمان آتش نشانی اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال لازم است.

 

atash neshani  5

شریف زاده تصریح کرد : آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر زواره دارای آشیانهبه مساحت ۲۷۰ مترمربع و ساختمان اداری و استراحتگاه به مساحت ۱۶۰ مترمربع می باشد که با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و یکصد میلیون ریال احداث شده است.

 

به گزارش نگین کویر ، آتش نشانی زواره دارای ۴ نفر پرسنل به صورت شیفتی می باشد که با تجهیزاتی نظیر یک خودرو امداد سنگین ، یک خودرو امداد سبک و یک دستگاه موتورسیکلت تجهیز شده نسبت به امداد رسانی به همشهریان اقدام لازم را انجام می دهند.

atash neshani 4

انتهای پیام / کد خبر609

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار