سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
محمد دیانیان

شرکت ۱۵۰ نفر در کلاس های کانون شهید مفتح اردستان

رئیس کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح اردستان از شرکت ۱۵۰ نفر در کلاس های اوقات فراغت تابستانی این کانون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، محمد دیانیان در گفتگو با خبرنگار نگین کویر اظهار کرد: برنامه های این کانون به دو بخش، برنامه های طول سال تحصیلی و برنامه های تابستانی تقسیم می شود.

وی افزود: برنامه های در طول سال تحصیلی از اول مهرماه شروع می شود و در سه فصل پاییز، زمستان و بهار با مدارس سطح منطقه همکاری می کنیم.

رئیس کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح اردستان ادامه داد: در طرح جوانه های کانون، در هفته از چند کلاس مدارس شهر دعوت شده و یک روز برای آنها در کانون برنامه برگزار می کنیم.

دیانیان تصریح کرد: برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان متقاضی و کلاس های ساخت ژله، خیاطی، شبه قالی و … برای بزرگسالان از برنامه های کانون در طول سال تحصیلی است.

وی با اشاره به این که کودکان دختر و پسر در مقاطع ابتدایی و راهنمایی در این کانون عضو هستند، افزود: دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی از کلاس های تابستانی استقبال خوبی انجام می دهند ولی متاسفانه دانش آموزان مقطع متوسطه از کلاس های کانون استقبال کمی می کنند.

رئیس کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح شهر اردستان با بیان اینکه به طور میانگین سالیانه ۴۵۰۰ نفر در کلاس های کانون شرکت می کنند، گفت: در تابستان سال جاری ۱۵۰ نفر در کلاس ها فعالیت می کنند.

دیانیان خاطر نشان کرد: کلاس های قرآن، خطاطی، ریاضی، زبان انگلیسی، سفال، کامپیوتر و نقاشی از مهمترین کلاس های برگزار شده اوقات فراغت کانون در تابستان امسال است.

وی استقبال کم دانش آموزان متوسطه را از مشکلات کانون دانست و گفت: با توجه به تبلیغاتی که انجام داده ایم، متاسفانه دانش آموزان متوسطه بیشتر به کلاس های خصوصی تمایل دارند.

رئیس کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح اردستان تصریح کرد: کلاس های فصل تابستان از اول تیرماه شروع شده و تا پایان مردادماه ادامه دارد.

محمد دیانیان در پایان بیان داشت: کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح در سال ۱۳۶۰ راه اندازی شده و زیر نظر معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه اردستان فعالیت می کند.

به گزارش نگین کویر، کانون شهید مفتح اردستان دارای وبلاگ اطلاع رسانی به آدرس www.kanoon-mofateh.blogfa.com نیز می باشد.

kanoonemofatehardestan (4) kanoonemofatehardestan (5) kanoonemofatehardestan (3) kanoonemofatehardestan (1)

انتهای پیام / کد خبر6494

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار