جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دولت لایحه حمایت تسلیحاتی از فلسطین را تصویب و اجرا کند

پیشکسوتان جهاد و شهادت در نامه‌ای به رئیس‌جمهور با اعلام حمایت از مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند: آماده‌ایم بسیار قوی‌تر از آنچه در دفاع مقدس شاهد بودید به میدان نبرد با این دشمن خبیث پا بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در نامه‌ای به حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران، هفت درخواست خود را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمودند.

متن این نامه بدین شرح است:

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمّد و آل محمّد و عرض ادب و احترام، نظر به درخواست های مکرر جمع عظیمی از پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان انقلاب و دفاع مقدس برای حضور و حماسه آفرینی مجدد، در دفاع از مظلومان فلسطین خواسته های این عزیزان را باستحضار می رسانیم.

اینک که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایت را از حد گذرانده و با حملات مکّرر مستقیم به مدارس و شهر بازی ها و نقاط تجمع کودکان معصوم و مظلوم فلسطین درنده خویی و ذات جنایت پیشه گی خود را به جهانیان نشان داده است، نه تنها سکوت بلکه حتی برخورد ضعیف با این گرگ وحشی و این فجایع بزرگ، خیانت به اسلام و بشریت است بلکه تحمّل این جرثومه فساد در جامعه بشری توهین به کرامت انسانها و ننگ ابدی برای نسل حاضر است.

هر چند مواضع دولت جمهوری اسلامی اسلامی ایران از بدو تاسیس تا کنون در این زمینه درخشان و افتخار آمیز است، لکن با توجه به شرایط جدید و تعدّی بیش از حد رژیم غاصب کودک کش به همه ی فضیلت ها و عواطف انسانی از یک سو و موج بیداری مردم جهان از سوی دیگر باید طرحی نو در افکند و قدم های بلندتری برای محو این غدّه سرطانی برداشت.

لذا ما پیشکسوتان جهاد و شهادت با دلهای مالامال از درد و رنج از جنابعالی بعنوان رئیس محترم دولت جمهوری اسلامی ایران درخواست داریم ۷ خواسته زیر را جامه ی عمل بپوشانید:

۱٫ دولت جهموری اسلامی با اتّخاذ دیپلماسی فعال و رفت و آمد های فشرده با سایر دولت ها نسبت به فراگیر کردن مطالبه برقراری رفراندوم تعیین سرنوشت در فلسطین اشغالی و ایجاد اجماع جهانی در این موضوع اقدام کند.

۲٫ دولت جمهوری اسلامی ایران بعنوان رئیس اجلاس غیر متعهد ها با ایجاد فضاسازی مناسب و دیپلماسی فعال، اعضای این جنبش را به قطع کامل روابط با رژیم کودک کش اسرائیل ترغیب کند.

۳٫ جنابعالی در سخنرانی امسال سازمان ملل متحد پیشنهاد انتقال مقر سازمان ملل از امریکا به یک کشور بیطرف و استقلال این سازمان از رژیم منحوس و جنایتکار آمریکا بخاطر حمایت صریح از کودک کشی ها و نقض مکرر مقررات بین الملل توسط این رژیم ارائه و بر آن تاکید و پافشاری نمایید.

۴٫ ضمن تصویب لایحه ممنوعیت واردات کالا بویژه کالاهای مصرفی از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی صادرات نفت و گاز به این کشور ها را قطع کنید و فعالانه پیگبرتحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و حامیان آن درکشور های اسلامی باشید.

۵٫ با فشار دیپلماتیک به دولت اردن راههای حضور مجاهدان در مرزهای کرانه باختری و مسیرهای تجهیز و ارسال سلاح به این منطقه را هموار نمایید.

۶٫ همانگونه که آمریکا با انواع روشها از اسراییل کودک کش حمایت می کند و هم اکنون نیز در اوج جنایات و بمباران ها با بازکردن درب انبارهای ذخیره تسلیحات خود در سرزمین های اشغالی و تصویب لایحه کمک ۲۲۵ میلیون دلاری تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی رسماً از کشتن زنان و کودکان فلسطینی حمایت مستقیم می کند، دولت جمهوری اسلامی نیز لایحه حمایت تسلیحاتی از فلسطین و تسلیح کرانه باختری را تصویب و به مرحله اجرا گذارد.

۷٫ جناب آقای روحانی؛ هر چند زخمهای فراوان دفاع مقدس تن ما را آزرده و گذر زمان قوت جوانی را از ما گرفته است، لکن شدّت جنایات ضد انسانی دشمن چنان انگیزه ای به ما بخشیده است که آماده ایم بسیار قوی تر از آنچه در دفاع مقدس شاهد بودید به میدان نبرد با این دشمن خبیث پا بگذاریم و از شما انتظار داریم راه را برای حماسه آفرینی مجدد پیشکسوتانی که حضور در این عرصه را لحظه شماری می کنند باز کنید تا یک بار دیگر ارتشی و سپاهی و بسیجی و انتظامی دوشادوش یکدیگر سلحشورانه پا به میدان نبرد گذاشته و این رژیم کودک کش را از صحنه روزگار محو کنیم.

والسلام علیکم و رحمت الله برکاته

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

انتهای پیام / کد خبر6832

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار