جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۸ شهید گمنام دفاع مقدس در استان اصفهان تشییع می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: در آستانه سالروز شهادت امام صادق (ع)، هشت شهید گمنام دفاع مقدس در استان اصفهان تشییع می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، سردار مجتبی شیروانیان با اشاره به تشییع پیکر هشت شهید گمنام در آستانه سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در چهار شهرستان استان اصفهان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی افزود: این شهدای گمنام در شهر درچه، گلشن دهاقان، زیباشهر، دیزیچه تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: در روز پنج‌شنبه ۳۰ مردادماه شهدای درچه و زیباشهر پنج‌شنبه ساعت پنج بعد از ظهر تشییع و در پارک کوهستانی کوه سپید درچه به خاک سپرده می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دیگر نیز در همان روز در زیباشهر از سمت میدان امام حسین(ع) به سمت حسینیه اعظم خولنجان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

شیروانیان گفت: شهر گلشن نیز پنج‌شنبه ساعت ۱۰ صبح روز دو شهید گمنام دیگر را تشییع و در گستان شهدای این شهر به خاک می‌سپارند.

وی ادامه داد: دو شهید دیگر نیز در روز جمعه ساعت ۱۰ صبح در شهر دیزیچه تشییع و از محل امام‌زاده شاه سلیمان به سمت پارک کوهستانی شهدای گمنام به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان بیان کرد: عمدتا این شهدا در عملیات تک دشمن در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده‌‌‌اند که شهدای درچه یکی ۲۶ ساله و دیگری ۲۰ ساله در جزیره مجنون به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: دو شهید شهر گلشن یکی ۲۱ ساله و دیگری ۲۲ ساله در منطقه گلشن شهدای تک دشمن منطقه ناو به شهادت رسیدند.

شیروانیان گفت: دو شهید گمنام زیباشهر در عملیات تک دشمن منطقه فاو و یکی ۱۹ ساله و دیگری ۲۲ ساله بوده‌اند.

وی در پایان اضافه کرد: دو شهید گمنام شهر دیزیچه در عملیات تک دشمن در منطقه فاو و یکی ۲۳ ساله و دیگری ۲۹ ساله‌اند که در عملیات بدر جزیره مجنون به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام / کد خبر7133

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار