جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

تاریخ عرضه GTA V برای نسل هشت و پی‌سی مشخص شد

بالاخره راکستار ما را از بلاتکلیفی در آورد و تاریخ انتشار نسخه‌ی پی‌سی و نسل جدید بازی GTA V را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از فارنت، راکستار ساعاتی پیش اعلام کرد که نسخه‌ی نسل هشتم بازی GTA V که مدت‌هاست منتظر آن هستیم، در تاریخ ۲۷ آبان برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان به بازار عرضه می‌شود. همچنین، سازنده‌ی این عنوان موفق، اعلام کرد که پی‌سی‌بازها باید اندکی بیشتر و تا ۷ بهمن ماه صبر کنند.

 

راکستار در راستای وعده‌های پیشین خود، تاکید کرد که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی و نسل هشتم این بازی از بهبودهای فراوانی در مقوله‌ی گرافیک و جلوه‌های دیداری بهره می‌برد و علاوه بر این، محتوای اضافه‌ی اختصاصی نیز دارد که به شرح زیر است:

سلاح‌ها، وسایل نقلیه و کارهای جدید،
حیات وحش وسیع‌تر
ترافیک واقع‌گرایانه‌تر
سیستم درختی جدید
تاثیر آب و هوا و صدمه‌ی بهینه شده و دیگر چیزها
همچنین نسخه‌ی رایانه‌های شخصی و نسل هشتم بازی GTA V دارای کانال‌های رادیویی بهبود یافته و ۱۰۰ موزیک جدید خواهد بود.

 

کسانی که این نسخه از بازی را پیش‌خرید کنند، معادل ۱۰۰۰۰۰۰ دلار در پول رایج بازی را از ابتدا در حساب خود خواهند دید و می‌توانند این پول را در دنیای بزرگ و پیشرفت کرده‌ی GTA V خرج کنند. همچنین راکستار برای کسانی‌که بازی را از نسخه‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ به نسخه‌های نسل هشتم ارتقا می‌دهند، محتوای اضافه‌ی اختصاصی در نظر گرفته است. از جمله می‌توان به ماشین‌های کلاسیک مخفی در نقشه‌ی GTA V و یا عکس‌برداری از حیوانات اشاره کرد. چالش‌های تیراندازی جدید، سلاح‌های جدید و دیگر چیزها نیز در اختیار این دسته افراد قرار خواهد گرفت.

 

همچنین راکستار تغییرات و بهبودهای بازی را فقط برای بخش تک‌نفره‌ی بازی در نظر نگرفته است،‌ بلکه در جی‌تی‌ای‌ آنلاین نیز شاهد بیشتر شدن ظرفیت بازیکنان، تا ۳۰ نفر در پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان هستیم. همه‌ی محتوای گیم‌پلی و اضافات منتشر شده توسط راکستار برای کنسول‌های قبلی، در نسخه‌های نسل هشتم و پی‌سی وجود خواهند داشتند و بعدا محتوای بیشتری هم عرضه خواهد شد.

بازی‌کنندگان حال حاضر این بازی هم می‌توانند کارکترهای جی‌تی‌ای آنلاین خود را به نسخه‌ی بعدی منتقل کنند.

انتهای پیام / کد خبر7533

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار