شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساکنان مسکن مهر اردستان خواستار رسیدگی به مشکلات شان شدند

شماری از ساکنان مسکن مهر اردستان روز دوشنبه به نحوه ساخت و سازها و بازپرداخت اقساط بانکی اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری ایرنا، مالکان فاز ۲ مسکن مهر اردستان روز دوشنبه با تجمع مقابل فرمانداری شهرستان به قیمت، معایب فنی ساختمان و عدم معرفی به بانک جهت قسط بندی اعتراض کرده و خواستار رسیدگی مسوولان به این مشکل شان شدند.

مدیرعامل مسکن مهر اردستان نیز با حضور در جمع معترضان مسکن مهر، قول در اختیار گذاشتن اسناد و مدارک قیمت گذاری و رفع معایب فنی را به آنان داد.

بر این اساس، معترضان اعلام کردند تاکنون مبلغ ۱۹۰میلیون ریال پرداخت کرده اند و اکنون نیز با گذشت شش ماه از موعد تحویل خانه ها و معایب فنی ساختمان مطالبه ۴۰ میلیون ریالی علاوه بر اقساط وام ۲۵۰ میلیون ریالی از آنان شده است.

همچنین ابوالفضل مختارزاده از کارشناسان ساختمان اردستان به نمایندگی از فرماندار این شهرستان ضمن تشریح روند ساخت و تحویل خانه های مسکن مهر قول داد تا از طریق تعاونی مسکن و مسوولان ذیربط مشکلات آنان را پیگیری و نسبت به رفع نقص فنی مسکن مهر آنان اقدام نماید.

۵۸۸ واحد مسکن مهر در اردستان در سه فاز اجرا شده که فاز اول ۱۴۴ واحد یکسال پیش تحویل شد، در فاز دوم ۲۴۰ مسکن به تازگی تحویل ساکنان شده و در فاز سوم ۲۰۴ واحد در حال اجراست که تاکنون تکمیل نشده است.

انتهای پیام / کد خبر7577

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار