جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
پس از 7 سال

زواره فاقد سالن مختص بانوان است

سالن چندمنظوره بانوان شهر زواره پس از پایان دو دولت، همچنان بلاتکلیف است.

به گزارش ذره بین پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، در سفر دور اول محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت نهم به شهرستان اردستان در خردادماه ۱۳۸۶، ساخت سالن چندمنظوره بانوان در شهر زواره به تصویب رسید.

 

پس از کلنگ زنی این پروژه در زواره، موجی از خوشحالی را در بین بانوان منطقه به وجود آمد، اما این خوشحالی زیاد پایدار نبود.

 

یکی از بانوان فعال در عرصه ورزش شهر زواره در گفتگو با خبرنگار نگین کویر اظهار داشت: عدم تکمیل این طرح، باعث نارضایتی و استقبال کم بانوان شهر از ورزش‌ کردن و بویژه ورزش های همگانی شده است.

 

حال با گذشت بیش از ۷ سال از این واقعه و در دولت یازدهم، آیا ساخت این سالن به پایان خواهد رسید؟

 

یک صحبتی که در خصوص این سالن در بین مردم شنیده می شود، این است که سالن مذکور به اداره آموزش و پرورش منطقه زواره واگذار شده و در زمانی نیز توسط این اداره پلمپ شده است.

 

salonbanovanezavareh930625 (1)salonbanovanezavareh930625 (2)

 

salonbanovanezavareh930625 (3)

salonbanovanezavareh930625 (4)

 

سوال اینجاست آیا از طرف ارگان ها و ادارات مرتبط در شهرستان و بخش زواره از جمله فرمانداری، بخشداری، اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش زواره تاکنون چه اقداماتی در خصوص تکمیل این سالن انجام شده است؟

 

آیا این سالن هم به خیل دهها طرح دیگر نیمه کاره شهرستان ملحق شده یا …

 

کاهش روند پوکی استخوان، عوارض چاقی و درمان آن، استرس، بی‌خوابی و اضطراب، کنترل چربی و فشار خون، تقویت و ایجاد حس شادابی در خانواده‌ها همه و همه با انجام ورزش مستمر روزانه محقق می‌شود و می‌تواند سبب شاد زیستن شهروندان گردد.

 

مسئولین شهرستان باید بدانند که همان قدر که آقایان نیاز به ورزش دارند، بانوان نیز نیازمند آن هستند و این تبعیض به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 

ورزش ضامن سلامتی انسان است و عدم ورزش کردن بیماری های زیادی را به دنبال دارد پس مسئولین به خود بیایند و این طرح را به پایان برسانند و مطمئن باشند که تاثیرات آن در منطقه زواره به شکل ملموسی خود را نشان خواهد داد.

 

امید است مسئولین امر در این خصوص پاسخگوی مردم بویژه دختران و بانوان زواره ای که از کمترین امکانات رفاهی و ورزشی بهره مند هستند، باشند.

 

به گزارش نگین کویر، تنها مکان مستقل ورزشی برای دختران و بانوان، مجموعه تفریحی ورزشی بانوان شهرداری زواره واقع در پارک شهید بهشتی می باشد.

 

majmooeyebanovanezavareh930625

majmooeyebanovanezavareh.930625

انتهای پیام / کد خبر7623

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار