جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بحران آب یک مشکل کشوری و جهانی است

امام جمعه زواره گفت: دعا کردن، نماز خواندن و مدیریت مصرف آب، دو راهکار عبور از مشکل کم آبی است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”    حجت الاسلام و المسلمین عبدالله عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زواره در سالن بارگاه امامزاده یحیی(ع) با اشاره به روز همبستگی با کودکان و نوجوانان غزه، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در این ۵۰ روز جنگ، تخریب وسیعی در منطقه غزه انجام داد.

 

وی با بیان اینکه ما شرمنده و خجالت زده مردم هستیم، افزود: اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم خیلی سخت است ولی کمک به مردم غزه را هم به یکی از مشکلات خود اضافه کنید.

 

نماینده ولی فقیه در زواره با بیان اینکه هر کس به اندازه ای که می تواند به مردم غزه کمک کند، تصریح کرد: ما بر حسب وظیفه دینی و مسلمان بودنمان باید به این مردم مظلوم کمک کنیم.

 

امام جمعه زواره با بیان این مطلب که روز عرفه در میان ایام سال روز بزرگی است، خاطر نشان کرد: خداوند در روز عرفه، در رحمت خود را بر روی بندگانش باز می کند.

 

حجت الاسلام عسکری با اشاره به اینکه امنیت امروز ما مرهون زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی است، اظهار داشت: حقیقتا نیروی انتظامی امروز بوجود آورنده امنیت فردی و اجتماعی در جامعه است و همه مسئولان کشور، ادارات، نهادها و … باید کمک رسان نیروی انتظامی باشند تا این امنیت بهتر برگزار شود.

انتهای پیام / کد خبر8065

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار