پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

آتش‌نشانی اصفهان در میان ۱۰ تیم برتر جهان قرار گرفت

تیم آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با مهار موفقیت‌آمیز حریق شرکت نفت سپاهان در سال ۲۰۱۴ از نگاه شرکت ماگیروس جزو ۱۰ تیم برتر آتش‌نشانی جهان شناخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، تیم آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با مهار موفقیت‌آمیز حریق شرکت نفت سپاهان در سال ۲۰۱۴ از نگاه شرکت ماگیروس (یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه ساخت ماشین‌آلات آتش‌نشانی) جزو ۱۰ تیم برتر آتش‌نشانی جهان شناخته شده است.

 

بر اساس این گزارش، تیم داوری این دوره از مسابقات از مسئولان تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی درخواست کرده است تا با اطلاع‌رسانی گسترده، مردم شهر و کشور خود را دعوت به رای‌دهی به تیم خود کنند.

 

تیم آتش‌نشانی شهرداری اصفهان نیز که به دلیل فرماندهی قوی و رشادت دلاورمردان آتش‌نشان به این مرحله راه یافته است از شهروندان و هموطنان عزیز خواسته تا این تیم را در راستای رسیدن به مقام نخست جهانی همیاری کنند. گفتنی است مهلت ارسال رای تا ۲۶ مهرماه است و شهروندان در صورت بروز مشکل و یا سوال می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۶۴۷۶۲۰ تماس حاصل کنند. برای رأی دادن به تیم آتش‌نشانی اصفهان مراحل را طبق دستورالعمل زیر دنبال کنید.

دستورالعمل:

پس از ورود به صفحه « http://world-of-firefighters.com/vote» در قسمت پایین صفحه، در بخش Cast your vote نوار گزینه‌ها را باز کرده و گزینه یکی مانده به آخر با عنوان « combustion in oil tanks in the vicinity of the refinery » را انتخاب و پس از وارد کردن نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل خود، گزینه yes را فعال و دکمه «submit vote » را بزنید. پس از ثبت رای شما، در پایین صفحه‌ای جدید، برای شما پیام«thanks you for voting» نوشته می‌شود.

 

توجه کنید در صورتی که اعضای خانواده شما و یا همکارانتان تنها از یک سیستم کامپیوتری استفاده می‌کنند، هر دو ساعت یک‌بار می‌توان از یک سیستم، مجدداً رای داد.

انتهای پیام / کد خبر8233

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار