یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۳۵ درصد از تملک دارایی های اردستان به طرح آبرسانی روستایی

فرماندار اردستان گفت: ۳۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی های امسال این شهرستان به طرح آبرسانی روستایی اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، بهرام خواجه سعیدی در آیین تودیع و معارفه مدیر آب وفاضلاب روستایی شهرستان اظهار داشت: کل اعتبارات تملک دارایی های اردستان را ۹۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: همچنین از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ نیز پنج میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبرستانی به روستاهای اردستان تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۶۲ روستا از مجموع ۱۰۲ روستا زیر پوشش آبفار اردستان با تانکر آبرسانی می شود، خاطرنشان کرد: مشکل کم آبی یکی از مسائل مهم و اساسی مردم این شهرستان است که مسوولان در تلاش هستند تا به آن را برطرف کنند.

معاون مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان نیز در این آیین، مدیریت در حوزه آبفار بویژه در شهرها و مناطق کویری را کاری بسیار سخت و طاقت فرسا دانست.

محمود توکلی افزود: انتظارات مدیریت استان از مسوولان جدید اداره پیگیری و اتمام کارهای نیمه تمام و ارایه راهکارهای مناسب برای بهتر مصرف شدن آب آشامیدنی و برطرف کردن مشکلات روستائیان و جلب حمایت مسوولان محلی برای حل مشکلات است.

امام جمعه اردستان نیز در این آیین خواستار برخورد شایسته، ارایه کار صادقانه و خدمات شایسته مسوولان به مردم به ویژه روستائیان شد و گفت: برخی روستائیان گاه توان رفتن و سخن گفتن برای بیان مشکلات خود را ندارند.

حجت الاسلام حسن دهشیری افزود: مسوولان نعمت خدمتگزاری به مردم را قدر بدانند و همواره به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند.

در این آیین مسعود بخشایش به عنوان مدیر آبفار شهرستان اردستان منصوب و از خدمات محمدعلی محلوجی تقدیر شد.

انتهای پیام / کد خبر9342

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار