پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه الکامپ به تعویق افتاد

۳۰۰ شرکت عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تصمیم به تعویق یک ماهه نمایشگاه الکامپ بیستم گرفتند تا شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی موضوع ارزی ریالی مورد نظر سازمان را بپذیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، نشست هم‌اندیشی بیستمین نمایشگاه الکامپ با حضور ۳۰۰ نفر از صاحب‌نظران و متقاضیان شرکت در نمایشگاه بیستم برگزار شد. امیر حسین سعیدی نایینی، رییس شورای برگزاری الکامپ، ریاست این نشست را برعهده داشت.
در تقویم نمایشگاهی، نمایشگاه الکامپ بیستم قرار است ۱۶ تا ۱۹ آذرماه برگزار شود.

در این جلسه پس از ارائه گزارش هیات اجرایی و استماع نظر متقاضیان و شرکت کنندگان، با تاکید بر ضرورت برگزاری شفاف و باکیفیت نمایشگاه در نهایت پیشنهاد تعویق حداقل یک ماهه در برگزاری نمایشگاه مورد موافقت قرار گرفت.

در این جلسه کاظم آیت اللهی با ارائه گزارشی از روند صدور مجوز و همچنین اقداماتی که ستاد اجرایی الکامپ بیستم تاکنون انجام داده، اظهار داشت: از دیرباز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مطلوبیت کیفی برگزاری نمایشگاه الکامپ را خواستار بوده و هست. باید این نمایشگاه به گونه‌ای که درخور شان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات است، برگزار شود.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با تشکر از جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات، افخمی‌راد، رئیس سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها افزود: از زمان صدور مجوز، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تاکنون درخصوص مباحثی از جمله چند نرخی بودن در حال رایزنی با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها بوده است. این تلاش‌ها در راستای شفافیت در برگزاری نمایشگاه است. به همین دلیل سازمان نصر کشور که به دنبال شفافیت در برگزاری نمایشگاه الکامپ است، تا حصول نتیجه که به طور حتم مورد وثوق تمامی اعضای صنف است، تمام تلاش خود را خواهد کرد.

همچنین ناصرعلی سعادت، عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تاکید کرد: ما بر خواسته‌های صنفی خود از جمله افزایش ساعت بازدید و گنجاندن روز جمعه به روزهای برگزاری نمایشگاه در جلسات پافشاری کرده‌ایم و امیدواریم که با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به توافق نهایی برسیم تا این نمایشگاه را در شان صنف برگزار کنیم.

امیر حسین سعیدی نایینی تصریح کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان نماینده صنف به دنبال احقاق حقوق شرکت‌های متقاضی حضور در نمایشگاه الکامپ است، مشکلات موجود جهت برگزاری الکامپ و همچنین راهکارهای مورد نظر را مطرح کرد تا با هم‌اندیشی با شرکت‌کنندگان در این نشست، الکامپ بیستم به طور مطلوب برگزار شود.

در نهایت در این نشست بر ضرورت برگزاری شفاف و با کیفیت و تنظیم قراردادی که کیفیت برگزاری نمایشگاه را تضمین کند تاکید شد و برای تحقق این امر صنف خواستار حداقل فرصت یک ماهه شد تا شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی موضوع ارزی ریالی مورد نظر سازمان را بپذیرد. در غیر این صورت الکامپ در مکان دیگری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر9505

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار