پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

افزایش ۲۳ درصدی کشفیات نیروی انتظامی اردستان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از افزایش ۲۳ درصدی کشفیات نیروی انتظامی در هشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، سرهنگ رحمت الله مهران فر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اردستان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجی کسی نیست که فقط پرونده داشته باشد بلکه هر کسی که دلش برای نظام، انقلاب و ولایت می تپد و در تمام میدان های مورد نیاز حضور پیدا می کند، بسیجی است.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک سازمان بالنده و پیشرو در پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی است، افزود: نیروی انتظامی مفتخر به برخورداری از تفکر بسیجی است و با کمترین امکانات و بدون توقع بخاطر رضایت خدا، مردم و فرماندهی کل قوا گام بر می دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه نیروی انتظامی با ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی، امنیت را برقرار می کند تا مردم در آسایش و آرامش باشند، تصریح کرد: در هشت ماه سال جاری در بحث پیشگیری از جرائم، تامین نظم و امنیت شهرستان، خدمات شایانی صورت گرفته است.

 

سرهنگ مهران فر با اشاره به اینکه اولویت کاری ناجا در سال جاری کاهش سرقت های خرد است، بیان داشت: در هشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش کشف در خصوص ماهواره و کاهش ۱۰۰ درصدی وقوع تصادفات فوتی درون شهری و برون شهری را داشته ایم.

 

وی در خصوص کشف مواد مخدر نیز گفت: در هشت ماه سال جاری کشفیات مواد مخدر از قبیل تریاک، هروئین، شیشه، خشخاش و … نسبت به مدت مشابه سال ۹۲، افزایش ۹ برابری داشته است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: در هشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۲۰۰ درصدی کشف محصولات ضدفرهنگی، افزایش ۱۰۰ درصدی کشف سوخت قاچاق و ۱۲ درصد افزایش دستگیری افاغنه غیرمجاز را داشته ایم.

 

سرهنگ مهرانفر با بیان اینکه قرارگاه مبارزه با سرقت در شهرستان تشکیل شده و با توجه به فعالیت شبانه روزی نیروها، اجازه جولان به سارقان را نمی دهیم، اظهار کرد: در هشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۲، سرقت موتورسیکلت ۱۰ درصد کاهش داشته و وقوع انواع سرقت نیز ۲۳ درصد کاهش داشته است.

 

وی برگزاری طرح انضباط اجتماعی با محوریت پلیس راهور، آموزش دامداران، گاوداران و مرغداران شهرستان جهت جلوگیری از وقوع جرم، دستگیری ۳ سارق جیب بر غیر بومی در حال سرقت با هوشیاری کلانتری مرکزی اردستان در بازار روز، بررسی هوایی راه های فرعی شهرستان بخصوص مرز اردستان-نایین بدلیل حساسیت کویر، احتمال ورود اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، برگزاری کارگاه آموزشی برای والدین دانش آموزان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس و ارائه تقاضای گشت تلفیقی با ادارات گاز، آب و برق را از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی شهرستان اردستان در هشت ماه سال جاری اعلام کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان درخصوص احداث پاسگاه روستای شهراب بخش زواره تصریح کرد: در سال جاری تشکیل پاسگاه در دستور کار ناجا نیست و بدلیل کم کاری و عدم همکاری مسئولین وقت شورای شهر و بخشداری، ساخت پاسگاه شهراب بلاتکلیف مانده است و فرمانده انتظامی استان اصفهان قول قرار دادن ساخت پاسگاه را در دستور کار دادند.

 

سرهنگ مهرانفر تاکید کرد: نیروی انتظامی یک نیروی فرهنگی و مردمی است ولی با افرادی که با هنجارشکنی و قانون شکنی قصد اختلال در امنیت مردم را داشته باشند به شدت و قاطعیت تمام برخورد می شود.

 

وی در پایان از عموم مردم و سازمان های زیربط شهرستان خواست تا با همکاری و مشارکت با نیروی انتظامی از وقوع جرائم در سطح شهرستان اردستان جلوگیری بعمل آید و ما را در کشف جرائم یاری نمایند.

انتهای پیام / کد خبر9627

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار