سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

راه اندازی موج وبلاگی دانشجوی شهیدی که من می شناسم

به مناسبت ماه دانشجو یعنی آذرماه و روزشان، جامعه وبلاگنویسان استان اصفهان سایت “حرف ما” ، موجی را تحت عنوان “دانشجوی شهیدی که من می شناسم” با موضوع “گرامیداشت شهدای دانشجو” برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از جامعه وبلاگنویسان استان اصفهان “حرف ما”، چقدر زمان زود دیر می شود زمانی که نشناختم کسی را که مصداق سربلندی کشورم بر دماوند جهان بود.
دانشجوی شهیدی را می شناسم که با قلم و اندیشه خود بر بلندای شهادت قرار گرفت و کبوتروار به سمتهایی که به او سپردند پشت کرد و امروز در سنگر آن دانشجو قلمی را به دست می گیرم که جوهرش پاکی خونی است که برای چادر خاکی مادرش زهرا(س) به آسمان رفت.

 

ای کاش من در وجودم پرورانده بودم ذره ای اتم را که ذهن کشورم را روشن کرد و تو آن بودی که نامت را بر دفتر خاطراتم به نام “احمدی روشن” حک کردم.

 

ای کاش می توانستیم بفهمیم زیر لبخند همیشگی “احمدی روشن”ها چه معنایی نهفته بود؟ زمان شهادتشان متوجه شدیم چه گوهر دردانه ای در نیمکت ساده ی دانشگاه جای گرفته بود و ما قدرش را ندانستیم.

 

از شما رزمندگان سایبری و وبلاگنویسان دعوت می شود به خاطراتتان سری زده و دانشجوی شهیدی را که می شناسید معرفی کنید و با شرکت در این موج برگی از کتابچه شهدای دانشجوی کشور اسلامیمان ایران را به نگارش درآورید.

 

تولیدات وبلاگ نویسان می تواند در قالب: یادداشت، مقاله، داستان، شعر، قطعه ادبی، پوستر، کلیپ و.. باشد.

دوستان علاقمند به شرکت در این موج، می توانند لینک مطالب زیبای خود را به جیمیل حرف ما،
harfema.ir@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام / کد خبر9691

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار