یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز ساخت پروژه ۱۴ واحدی روستای درباغ

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان از آغاز عملیات ساخت پروژه ۱۴ واحدی مسکن در روستای درباغ توابع اردستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، احمد‌علی یزدان‌پناه اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با اعتبار اولیه ۲ میلیارد ریال به صورت پیش‌فروش ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تا مرحله سفت‌کاری به متقاضیان تحویل می‌شود، افزود: برای اجرایی شدن این پروژه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان به عملیات اجرای بهسازی روستای نیسیان اشاره و بیان کرد: اعتبار تخصصی این طرح ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات نفت و گاز بوده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح شامل یک‌هزار و ۵۵۰ متر جدول‌گذاری و یک‌هزار و ۲۵۰ مترمربع پیاده‌روسازی و خاکبرداری است، خاطرنشان کرد: در سال جاری جهت ادامه این طرح ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی مصوب شده است.

یزدان‌پناه همچنین به انجام عملیات بهسازی روستای فران اشاره و اضافه کرد: اعتبار تهیه این طرح ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دو درصدی نفت و گاز است.

وی تصریح کرد: این عملیات شامل ۴۵۰ مترمربع سنگفرش و ۸۸۰ متر جدول‌گذاری است.

انتهای پیام / کد خبر9805

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار