جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سومین مرکز موسسه نورالائمه در زواره افتتاح شد

صبح امروز دفتر مرکز شماره ۳ موسسه نورالائمه کشور با حضور مسئولین و مردم در شهر زواره افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، همزمان با میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، پس از تهران و قم سومین مرکز موسسه فرهنگی، تحقیقاتی و انتشاراتی نورالائمه(ع) بنام حجت الاسلام و المسلمین شهید سید حسن طباطبایی نسب در خیابان طالقانی شهر زواره افتتاح شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا طباطبایی نسب، مسئول موسسه فرهنگی نورالائمه هدف از افتتاح این دفتر را برقرار ارتباط دوسویه با مخاطبان نورالائمه و خدمات رسانی فرهنگی هرچه بیشتر به مردم فهیم و مؤمن این شهر و مناطق اطراف آن بر شمرد.

 

دفتر شماره ۳ نورالائمه در شهر زواره مسئولیت ایجاد شبکه آموزشی غیرحضوری نورالائمه برگزاری مسابقات کتابخوانی پیرامون قرآن و عترت و تقویت ایستگاه‌های معرفت را در سطح شهر و مناطق اطراف بر عهده دارد.

همچنین امروز در مراسمی دیگر، دفتر شماره ۴ موسسه نورالائمه در روستای نیسیان شهرستان اردستان نیز افتتاح خواهد شد.

 

چاپ ۶۱ عنوان کتاب با موضوع قرآن و معارف اسلامی، اجرای ۶۲ مرحله مسابقات نورالائمه(ع) از سال ۸۶ تا ۹۳ و اهدای جوایز به بیش از ۲۳۰۰۰ نفر از برگزیدگان، اجرای ۳۳ طرح فرهنگی از سال ۸۰ تا ۸۶ و عضویت بیش از ۱۵۰۰۰ نفر در شبکه آموزشی موسسه از جمله فعالیت های مؤسسه فرهنگی، تحقیقاتی و انتشاراتی نورالائمه(ع) در سال های اخیر است.

IF IF IF IF IF IF

انتهای پیام / کد خبر9976

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار