جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس:

توزیع امکانات در نقاط مختلف اردستان به صورت عادلانه انجام شود

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر از امکانات شهرستان به صورت صحیح استفاده شود مشکلات رفع می شود، گفت: توزیع امکانات در نقاط مختلف اردستان باید به صورت عادلانه انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، احمد بخشایش اردستانی پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی اعضای شوراهای اسلامی شهرستان اردستان در محل فرمانداری اردستان با بیان اینکه اگر از امکانات شهرستان به صورت صحیح استفاده شود مشکلات رفع می شود، اظهار داشت: مسئولان باید همدیگر را برای رفع مشکلات یاری کنند و در این راستا توزیع امکانات در نقاط مختلف اردستان به صورت عادلانه انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از آثار نوروز رفع کینه ها بوده، تصریح کرد: اگر می خواهیم موفق شویم باید کینه های فردی را کنار بگذاریم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شوری اسلامی با اشاره به درخواست برای اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۲ و ۱۴ برای شهرستان اردستان افزود: مبلغ ۸میلیارد ریال برای احداث باند دوم جاده زواره به اردستان اختصاص داده شده است.

وی به اختصاص مبلغ ۹میلیارد ریال از محل اعتبارات نوسازی مدارس برای تکمیل مدرسه مصطفوی و زینب بگم اردستان اشاره کرد و گفت: همچنین برای تکمیل زورخانه اردستان مبلغ یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

بخشایش به پی گیری برای رفع مشکل بیکاری در شهرستان اشاره کرد و افزود: در این راستا دو کارخانه با ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در حال احداث است.

وی با بیان اینکه سال گذشته از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ مبلغ ۵۰میلیارد ریال برای شهرستان اردستان در نظر گرفته شد، افزود: در سال جاری نیز مبلغ ۷۵میلیارد ریال برای توسعه شهرستان از این محل در نظر گرفته شده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام / کد خبر10689

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار