یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی در شهرستان اردستان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت : امسال به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی در شهرستان برگزار خواهد کرد.

asgari-varzesh

به گزارش نگین کویر به نقل از مهر ، محمد عسگری از برنامه های فرهنگی ورزشی در شهرستان اردستان در هفته تربیت بدنی خبر داد و اظهار کرد : اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان به مناسبت هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرما تا ۲ آبان ماه برنامه های فرهنگی ورزشی در شهرستان اجرا خواهد کرد.

 

وی افزود : هفته تربیت بدنی و ورزش، بهترین فرصت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی با ایجاد روحیه شور و نشاط در شهرستان اردستان است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان تصریح کرد : ورزش در مجامع جهانی دارای جایگاه ویژه ای است که یکی از زیرمجموعه های تعلیم و تربیت نیز به شمار می رود.

 

عسگری خاطر نشان کرد : برگزاری مسابقات تنیس روی میز ، برگزاری همایش پیاده روی همگانی، دیدار ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی با امام جمعه شهرستان، اجرای مسابقه فوتبال بزرگسالان، برگزاری مسابقات دوهمگانی، غبار روبی وعطر افشانی گلزار مطهر شهداء ، سانس استخررایگان، تجلیل از فعالان فرهنگی ورزشی و اجرای چندین برنامه فرهنگی ورزشی از مهمترین برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان در هفته تربیت بدنی است.

 

وی همچنین ادامه داد: همچنین در این هفته از مهدی محمدزاده ، عضو تیم رول بال جمهوری اسلامی که نایب قهرمانی جهان را کسب کرده است و تیم بانوان شهرستان که در بازی های روستایی و بومی و محلی مقام کسب کرده اند تقدیر و تشکر ویژه خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر1164

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار